בחירת התאריך הטוב ביותר לחתונה

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה היא אירוע חשוב ומרכזי בחייכם, אירוע שתזכרו לנצח ותנצרו בלבכם. החתונה היא האירוע שלכם, המתחתנים הצעירים, בה אתם במרכז, אתם הכוכבים, וכולם ממוקדים בכם. תכנון חתונה הינו מלאכה לא פשוטה בכלל, ויכולה לקחת לפעמים שנה ואף יותר. תכנון החתונה דורש מכם, המתחתנים הכנות רבות והשקעת זמן רב בהתייעצות, טעימות, פגישות, מדידות, הכנות שונות, תכנון כלכלי ועוד. אחד מהאספקטים החשובים של תכנון החתונה הוא בחירת התאריך הכי טוב לחתונה.

בתור זוג המתחתנים, אתם וודאי רוצים חתונה גדולה ומפוארת עם הרבה משתתפים, אך על מנת שכולם יוכלו להגיע יש למצוא תאריך שיהיה נוח לכולם, חשבו על כך: אם תתחתנו בזמן של חופשה או חג- יש סיכוי גבוה שחלק מהמוזמנים ישהו בחו"ל או באיזו שהיא חופשה ולא יוכלו להגיע. אם אתם מתחתנים באמצע שבוע- יכול להיות שחלק מהמוזמנים, בעלי הילדים והעבודה לא יוכלו להגיע. אם אתם מתחתנים ביום שישי- המוזמנים שומרי השבת לא יוכלו להגיע. על מנת שהתאריך יהיה פרקטי ובעל סבירות גבוהה שכל המוזמנים יוכלו להגיע עדיף לקיים את החתונה ביום חמישי או במוצאי שבת.

עוד אספקט חשוב של תאריך החתונה הוא התאריך עצמו, האם אתם, זוג המתחתנים רוצים תאריך מיוחד שיבלוט בהזמנה ושייזכר בקלות? תאריכים כמו 2.2 , 20.22.2022, 1.2.12 ועוד תאריכים מהסוג הזה, בעלי "יופי" וסימטריות מספרית מסוימת? האם אתם, זוג המתחתנים מאמינים בנומרולוגיה? פנו למומחים על מנת להתייעץ איתם על הנושא של בחירת תאריך לחתונה. יש המאמינים כי תאריכים מסוימים יביאו למזל טוב ולנישואים מאושרים וכי תאריכים אחרים יביאו למזל רע ולסכסוכים. התיאוריות בנושא התאריכים הינן רבות, יש הגורסים כי התאריכים גם קשורים למזלות ולתאריכי הלידה של בני הזוג וכי יש לעשות התאמה מיוחדת ואינדיבידואלית של תאריך חתונה לכל זוג, על מנת להביא למזל טוב, נחת, בריאות ואושר.
יש עוד אספקטים לבחירת התאריך לחתונה, אתם, זוג המתחתנים יכולים למשל לקיים את החתונה בתאריך בעל משמעות להם, לדוגמא התאריך בו התנשקתם לראשונה, התאריך בו הכרתם, יום האהבה, יום הולדת של אחד מכם ועוד. גישה זו הנה רומנטית ומעניינת במיוחד. אתם יכולים גם "להקדיש" את התאריך למישהו יקר לליבכם, ולבחור למשל לקיים את החתונה בתאריך יום ההולדת של אחד ההורים, וכדומה.

מתחתנים? קודם כל הרבה מזל טוב ובהצלחה! מאחלים לכם שתמצאו תאריך ייחודי, מתאים ונעים שיהיה מיוחד בשבילכם ושיהיה אירוע מרגש ומהנה!

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה