איך בוחרים את הצלם לחתונה?

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה האירוע שלכם יגמר אחרי שעתיים שלוש, את האוכל החבר'ה כבר מעכלים ובגדול, חוץ מהצפצופים באוזניים לא ישאר יותר מדי מהאירוע שלכם. שני דברים שנשארים כזיכרון חזק יותר מהריח בגני אירועים או באולם אירועים הם כמובן צילומי הוידאו והסטילס. צלם הוא דבר חשוב מאד ולכן צריך לתת את הדעת בעת בחירתו לקראת החתונה או האירוע שלכם. חשוב מאד לבחור צלם טוב, עם המלצות שיביא איתו מספיק אנשי צוות ויגיע בעצמו לצלם על מנת שתדעו בדיוק מה אתם מקבלים. האירוע לא נמשך לנצח ואם תביאו צלם לא טוב ותתאכזבו – גם תשלמו לו הרבה כסף וגם לא תשאר לכם מזכרת טובה. כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת צלם לאולם אירועים שלכם:
א. כימיה ביניכם ובין הצלם היא הכרחית. כמו בכל שכירת שירותים – אתם צריכים לחבב את הצלם ולחשוב שהוא אמין. במהלך כל האירוע אתם תהיו בקשר עם הצלם ואם הוא יהיה מעצבן או עצלן, התוצאה לא תהיה טובה והוא גם יהרוס לכם את האירוע. חשוב שתרגישו נינוחים לידו כדי שהתמונות תצאנה טובות. חשוב שיבין מה גורם לכם לחוש פוטוגניים ובימטבכם.
ב. בדקו את תיק העבודות של הצלם, לא בושה. ודאו שהוא זה שצילם אותן.
ג. וודאו כמה צלמים וכמה ציוד ואיזה ציוד בדיוק הוא שולח לאירוע שלכם; ודאו שהוא מגיע בראש הצוות לצלם בעצמו. וודאו שזה יהיה כתוב בחוזה, שלא יהיו הפתעות בערב האירוע וכבר אי אפשר לתקן. חשוב לוודא שכמות הצלמים יכסו את כל כמות המוזמנים כדי שתהיה לכם תמונה עם כל אחד מהם.
ד. סכמו מראש את שעת ההתחלה וסיום של הצילומים. שלא ילך מהר ולא הספקתם להצטלם.
ה. וודאו את איכותו של הציוד, מתי נרכש והאם היו בו בעיות בעבר. ודאו לקבל דיסק / אלבום מודפס מראש. בדקו שיש לצלמים גיבוי לתמונות שלהם.
ו. כמה תמונות מקבלים? מה המחיר לתוספת תמונות? חשוב לתמחר את הכמות לפי עשרות תמונות; היום בעידן הדיגיטלי אין בעיה להרביץ קליקים בלי חשבון. חשוב מאד שתהיה לכם כמות טובה של תמונות לברור מתוכן, כי הצלמים לא עושים חשבון ולוחצים עד שנגמר להם המקום בהארדיסק.
ז. כמה עותקים מהוידאו אתם מקבלים?
ח. הצלם לא מכיר את כל האורחים; ודאו שיזהה את אורחי המפתח בחתונה.
ט. סכמו מראש את תאריך קבלת התמונות. אתם לא רוצים להמתין זמן רב מדי, לא לוקח זמן רב להפיק עבודות מסוג זה. רוב העבודה נעשית בשטח, בתוך אולם אירועים או גני אירועים שבהם נערך האירוע.

מתכוננים ליום החתונה? החתן והכלה מוכנים עם כל הסידורים לקראת האירוע של חייהם? עם אולם אירועים,טבעת נישואין, צלם חתונות, די גיי ,הזמנות לחתונה וכל השאר? ההכנות לקראת חתונה הן רבות, ועל בני הזוג לעבור מסע אמיתי של תלאות בכדי להגיע ליום החתונה כשהכול מאורגן ומסודר, בכדי לזכות ליהנות מחתונה מושלמת ובאווירה משפחתית טובה. אחד הנושאים החשובים ביותר אותם יש לקחת בחשבון קודם להגעת יומה של חתונה מושלמת, הוא נושא הצלם ושירותי הצילום.

צלם טוב המגדיר עצמו צלם חתונות , מספק מגוון רחב של שירותים, הכולל כמובן בראש ובראשונה את צילום הסטילס, הלא הן תמונות חתונה הנלקחות בזוויות שונות של החתן והכלה, המנציחות את האירועים במהלך אותה חתונה באופן הטוב ביותר. במקביל, יספק צלם חתונה גם את שירותי צילום הווידיאו, וכאן יש לשים לב כי הצלם מצויד במצלמות ווידיאו אלחוטיות מהדור החדש, המאפשרות צילום בפורמט HD. אם השקעתם כל כך הרבה באולם אירועים ובתפריט קייטרינג יוקרתי למה לא להנציח זאת…לבסוף, הצלמים המקצועיים, יציעו לכם להנציח חתונה על גבי אלבום תמונות דיגיטלי, שהוא למעשה המילה האחרונה בתחום אלבומי התמונות ובתחום הנצחת האירועים.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה