ארגון חתונה

מחפשים להתחתן בחו"ל בקלות, צרו איתנו קשר עכשיו 051-55-44-300

ארגון חתונה זה דבר לא קל מכיון שהוא מכיל בתוכו הרבה מאד אספקים שצריך לקחת בחשבון. חודשים מראש אתם כבר לא ישנים – צריך לארגן הכל מרמת המנה הראשונה סטודיו לצילום , ועד איזה מפות לשים על השולחן. יש שתי גישות לעבודה על אירוע כזה: כאלו שמתכננים הכל מראש – חודשים, או כאלו שעושים הכל ברגע האחרון. זה כמובן תלוי בגודל החתונה – אם זה זו חתונה ענקית חשוב מאד להביא מתכנן חתונות שיודע לרדת לרמה של כל פרט ופרט, מצלם שעבר קורס צילום מקצועי , ולוודא שיש לו מטען למחשב נייד כדי שיוכל להוריד בזמן את התמונות, ועד מפיות על השולחן, דרך וידוא שיש ספק כוח למחשב נייד של הצלם וכו'.

ויש כאלו שמעדיפים לעשות אירוע קטן ואז לא צריך לדאוג לרזולוציות כל כך קטנות כמו ספק כוח למחשב נייד. הרי יש אנשים שמגיל 10 כבר יודעים בדיוק איך תראה החתונה ולכן קל מאד להסביר למתכנן חתונות מהם רוצים והכל תלוי רק בתקציב: איך בדיוק ומי יהיה בחתונה, מה יהיה צבע המפות, שמלה, איזה רב, הזמנה, חליפה. חשוב מאד לדעת להסביר היטב למתכנן החתונה בדיוק מה אתם רוצים ושהכל יהיה כתוב על נייר.

הרי בסופו של דבר ואנשים שוכחים מזה, החתונה תעבור ואתם תהיו נשואים. כלומר מה שחשוב זו החתונה עצמה ולא כל האירוע והפרטים מסביב. צריך אוכל טוב והרבה אורחים נחמדים וזה פחות או יותר הכל. אז נכון ארגון חתונה זה באמת בלאגן ויהיה סיפוק רב אם הכל ידפוק כמו שצריך ולכן חשוב שתדעו לבקש ממישהו שאתם סומכים עליו לתכנן.

חתונה חלומית

כל זוג חולם שתהיה לו חתונה חלומית , יוצאת דופן ולא כמו שאר החתונות . כל זוג מעוניין לקבל את החתונה היחידה במינה ולכן זוגות רבים אף נסחפים אחר קונספקטיים מקוריים לחתונה , אם לא לומר מוזרים ! . זוגות כבר לא רוצים חתונה שגרתית קלאסית ולא חובלים באמצעים בכדי להפוך את יום חתונתם לבלתי נשכח . חברות להפקת חתונות מציעים שלל שירותים . חלק בוחרים לחגוג את הערב הנפלא בשלל מקומות מקוריים כמו מקומות טבע אקזוטיים , בים , במדבר , בחללים אורבניים , במוזיאונים ועוד . אחרים אמנם ממשיכים להעדיף גני אירועים קלאסיים אך לצד זה ירכשו את כל האנימציות האפשריות . ירקדו את הסלואו בתוך בועת סבון ענקית , יציעו לאורחים שלהם מזנוני שוקולד וסוכריות כאילו מדובר בחתונת ילדים , יביאו רקדניות ברזילאיות עם נוצות בשלל מקומות על גופן כאילו קרנבל דה ריו מתרחש ממש כאן ועכשיו . ואני תוהה , כל זה למה ? אה כן , כדי שלא ישכחו את החתונה שלנו ! אבל אולי יזכרו את החתונה שלנו לא כמו שרצינו ? . אני פשוט מאמינה כי חתונה מוצלחת תלויה קודם כל בדברים הבסיסיים , אוכל , מוזיקה וצילום . עליכם לשים דגש כל גן אירועים המצטיין באוכל שלו , על צלם שקיבל קורסי צילום מהטובים בארץ ודי-ג'יי או להקה איכותיים . סביר להניח שצלם ששהה בחו"ל לצורך לימודי צילום , יצטיין בעבודתו וישאיר לכם מזכרת נפלאה . אם תצטיינו בשלושה הפרמטרים האלו , סביר להניח שאת חתונתכם יזכרו ! ויזכרו לטוב ! .

חתונה בפועל

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע להפקת חתונה הוא כל מה שקשור לצד הקולינארי של העניין. יש כאלו שיאמרו שהאוכל הוא ממש לא העיקר וכל מה שצריך להתמקד בו הוא החתונה עצמה, כלומר בתוכן ובמוזיקה וכמובן בעיצוב ובאווירה הכללית של האירוע. חשוב מאוד לא לבזבז כסף מיותר ואם רוצים לעבור קורס צילום או דיקור סיני אז לא להתקמצן ולהוציא הכל רק על החתונה ולהישאר בחובות. בעבור השנים השתנו רבות סגנונות ההגשה בחתונות וכיום ניתן לשכור את שירותיהן של חברות קייטרינג אשר מציעות את השירותים שלהן במגוון דרכים.

מארוחות של טאפסים ועד להגשה במרכזי שולחן ומטבחים פתוחים לעיני כל. יש חתונות לבנות במהלך שבועות שבהן אפשר לבחור קייטרינג חלבי שבו האוכל יוגש ויהיה מעוצב על פני עגלות מהודרות של חצי וכל אלמנט ישראלי אחר כמו נגיד על גדר מעץ. ישנן חתונות קונספט של אלף לילה ולילה ובהן יוגש אוכל מזרחי שנהייה מבוקש מאוד בקרב האוכלוסייה העשירה בארץ.

כחלק מהתהליך עצמו של הפקת החתונה, התיכנון שלה וגם בכל הקשור לבחירה של הקייטרינג שתיעשה בתחילת הדרך בנוסף לבחירה של המקום ושל הקונספט עצמו צריך לבחון גם אלמנטים טכניים כגון איכות המלצרים והדי ג'ייז. אתם צריכים גם צלמים שעברו קורס צילום וכמובן שכדאי לכם לעבור דיקור סיני לפני כל החוויה המעייפת הזו של תכנון החתונה עצמה

חתונה אחראית

כולם יודעים שבשביל להרים חתונה איכותית ובעיקר נעימה צריך לדאוג לכל הפרטים הקטנים בדיוק באותה הרצינות כפי שמתייחסים לכל המרכיבים המשמעותיים יותר כביכול. מכאן עולה הנקודה כי חשוב מאוד להקפיד על מציאת הספקים השונים לחתונה שלכם. זה יחסוך לכם הרבה גלי הלם בהמשך כשתגלו שדברים שציפיתם להם לא קרו. הכוונה היא שכל נותני השירות חשובים באותה המידה וזה לא משנה אם מדובר בקייטרינג או במשהו יותר ספציפי. בסופו של דבר החוויה של האורח בחתונה שלכם תהיה חוויה מלאה ושלמה וזה לא משנה אם עברתם קורס צילום ובחרתם לצלם את כל העסק בעצמכם עדיין חשוב שכל מה שמסביב ויתקתק ויעבוד כמו שצריך. החוויה של האורך בחתונה שלכם היא חוויה שמורכבת מפרטים רבים וזוהי חוויה מורכבת. אם במידה ואפילו בכניסה עצמה נגיד הדיילות לא היו נחמדות לאורח כלשהו זה משהו שיעיק עליו לאורך כל החתונה ובזה הוא יתמקד ולא בסידורי שולחן הנפלאים או באוכל האקזוטי. אחרי שהובהרה הנקודה הזו אז אפשר להתייחס לדבר ספציפיים שיש לשים עליהם את הדעת בכדי להצליח להפיק חתונה מהנה ומוצלחת לחלוטין. בת'כלס חשוב לבדוק שלכל הספקים יהיה רישיון עסק ושיש להם ביטוחים ולא עובדים תחת חברות כוח אדם. במקרה של קייטרינג חשוב לבדוק אם יש רישיון עסק ומשאית קירור. כמו כן חשוב עד מאוד לברר מי המלצרים ואם הם שכירים של המקום או עובדים שמתחלפים כל הזמן דרך חברת כוח אדם .

הפקת חתונות – חשוב לעבוד עם ספקים אמינים

בתור מפיקת חתונות מקצועית ומנוסה בתחום, יש לי המלצה אחת חשובה וחמה עבור כל מפיק או מפיקת אירועים וחתונות שאולי קוראים את הקטע הזה – אם אתם מכירים ספקים אמינים שאתם יכולים לסמוך עליהם במאה אחוז (הן מבחינת זמנים והן מבחינת כסף) – היצמדו אליהם חזק ואל תשחררו. זה פשוט לא יאומן כמה ספקים לא רציניים או אפילו נוכלים עובדים בתחום הזה. רק שבוע שעבר, ספק של קישוטים מיוחדים לחתונות ניסה למכור לי קישוטים שאמורים להיות יבוא מיוחד מחו"ל במחיר גבוה מאוד, כשבפועל זיהיתי תוך שנייה וחצי שמדובר במשהו שהוא ארגן בקומבינה מנחלת בנימין. הוא העלה את המחיר כמעט פי שתיים בגלל שלדבריו "חייבים לשלם מכס על סחורת עלית שמיובאת מאיטליה", ובפועל הוא סתם תכנן לעשות עלי קופה.

אז עם אותו ספק אני בחיים לא יעבוד יותר מן הסתם, ואני גם יעשה כל מה שאני יכולה על מנת שכל מי שאני מכירה בתחום לא יעבוד איתו וייזהר ממנו, אבל לצערי הוא לא הנוכל הראשון שנתקלתי בו. התחום מלא בספקים נוכלים ורמאים, ובגלל זה אני מציעה למי שיש לו רשימה קבועה של ספקים אמינים שלא יעזוב אותם, בין אם מדובר בשירותים של סלון כלות , ובין אם מדובר בצלמי אירועים , ושיכיר עד כמה זה נדיר למצוא בתחום האירועים ספקים טובים ואמינים. גם אם הם לא תמיד מדייקים בזמנים, כל עוד הם אמינים – תשמרו עליהם טוב טוב…

ארגון אפקטיבי של חתונה

הטבעת המיוחלת על האצבע, רק צריך להחליף אותה עם טבעת נישואים קבל עם ועדה. כעת פונים למלאכת אירגון החתונה וכדי שלא ניכנס לכאוס רציני עלינו לתכנן ולהתנהל כמו בכל פרוייקט גדול ומסועף.

לפני שמתחילים בבחירת ספקים, בבדיקת כמות המוזמנים אבל כמובן שאחרי הודעה להורים לחברים ובטח שלאחר הרמת כוסיות לחיים יש להכין טופס אקסל מסודר ובו טבלאות מאורגנות המציינות את סוג ההוצאה וסכום ההוצאה. בעמודה הראשונה נפרט את רשימת הספקים וההוצאות המתוכננות ובעמודה השניה נפרט את ההוצאות הדרושות מכל ספק, שירות או מוצר.

פירוט עמודת הספקים, השירות והמוצרים מסייעת רבות לעשות "סדר" בראש.
לאחר שיש לנו רשימה כזו מוכנה, עלינו לתעדף אותה מבחינת סידרי עדיפויות לטיפול.

כדי להתכנס לתאריך מסויים ולקבוע את עונת החתונה עלינו לחפש גני אירועים או אולם אירועים בהם אנחנו רוצים לקיים את האירוע. את גני האירועים ניתן לחפש ראשית באמצעות האינטרנט, אך לאחר שסיננו אפשרויות, אין ברירה, אלא לכתת רגליים למקומות הנבחרים.

לאחר שסגרנו את המקום לאירוע ובחרנו תאריך, ניתן להתחיל ולקבוע עם ספקים. יש לתאם מראש את התקליטן, הקייטרינג, הצלם, לעיתים צלם הוידאו וצלם הסטילס הם לא אותו ספק, הפרדה ביניהם יכולה לגרום לעלויות נוספות. אלו הספקים המרכזיים אותם צריך לתאם מראש. מרגע ששירותים אלו נקבעים נותרו הפינוקים הנעימים של בחירת שמלת כלה, איפור , נעליים, ומעצב שיער . את אלו יש לבצע בכיף וכחלק מהחוויה, שהרי הדברים הגדולים כבר סגורים. לא מומלץ לקחת יותר מדי את הזמן היות וגם נותני שירות משוריינים מראש לתאריכים מסויימים.

את שמלת הכלה יש לתכנן מספיק זמן מראש, היות ולאחר החלטה על השמלה המיוחלת יש לבצע מדידות לשמלה מדי חודש ויש להתאים לשמלה נעליים כדי לקבוע את אורך השמלה.
במידה ורוצים עיצובים מיוחדים או פגישה עם אנשים המתמחים בתחום של גימיקים לאירועים זה בעצם הזמן לביצוע פינישים ולסגור את כל הפרטים הקטנים.

את כל ההוצאות הללו יש כמובן לרשום בטופס האקסל וכך לשקלל את המחיר המוערך לאדם המגיע לאירוע. יש לבדוק את טבלת ההוצאות לאורך כל הדרך על מנת לא לחרוג מהתקציב שהגדרנו לעצמנו.
חתונה יכולה להיות מאוד מהנה אם מתכננים נכון, מקפידים על התקציב ומקבלים מתנות יפות המכסות את הוצאות האירוע. תכננו את האירוע בקפידה, תהנו מהאירוע וזיכרו כי כל הטוב עוד לפניכם!
מזל טוב!

    הכנת המסמכים לחתונה בחו"ל

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה