הפקת חתונות – כל בעלי המקצוע שיש לקחת בחשבון

מחפשים להתחתן בחו"ל בקלות, צרו איתנו קשר עכשיו 051-55-44-300

הפקה של חתונה זה לא עניין של מה בכך. צריך לחשוב על מיליון דברים שונים ובעיקר להיות בקשר עם המון גורמים בו זמנית, הכל כדי שבערב האירוע עצמו הכל ידפוק כמו שעון והחתונה תהיה חלומית ומקסימה כמו שחולמים ומפנטזים שהיא תהיה. מתחתנים רק פעם אחת, ולכן אי אפשר לשחק עם העניינים האלה – חייבים לוודא שלוקחים את כל הנושא של הפקת חתונות ברצינות מספיקה, לפחות כדי שהחתונה תעמוד בסוף בציפיות שלנו מעצמנו.

אז אחד הדברים הכי חשובים זה כאמור לזכור ולבחור בקפידה את כל בעלי המקצוע הנחוצים שכבר מנוסים בהפקת חתונות – צלם שעבר קורס צילום ויש לו ניסיון בצילום אירועים וגם צילום באתרי תיירות .חברת קייטרינג מנוסה ובעלת מוניטין, תקליטן שיידע להקפיץ את כולם עד אמצע הלילה ואפילו חובש בכוננות למקרה שמישהו יחטוף סכרת מכל הסוכר שבקינוחים ובממתקים שמחלקים על רחבת הריקודים.

כמובן שחוץ מצלם שעבר קורס צילום או חובש למקרים של סכרת קשה צריך לחשוב על עוד הרבה נותני שירותים ובעלי מקצוע אחרים, אבל את זה נשאיר כבר לכם – הזוג המאושר שמתחתן וצריך לדאוג לכל הדברים האלו בעצמו.
תרשו לי רק לתת עצה אחת קטנה למי שמפחדים שהם ישכחו איזה בעל מקצוע או שניים במהלך הבלגאן של ההכנות – אל תפחדו לסנג'ר את המשפחה והחברים הקרובים. זה מקובל, לגיטימי ובסדר גמור. ככה לפחות ירד קצת עומס ממכם…

הפקת חתונות – רק אל תתנו לזה להוציא לכם את החשק

אחת התופעות הנפוצות והמצערות (אם להיות דרמטיים…) בתחום של הפקת חתונות הוא שהרבה פעמים כל ההפקה של החתונה במשך חודשים על גבי חודשים מוסיפה כל כך הרבה לחץ על החתן והכלה המיועדים, עד שזה פשוט מוציא להם את כל החשק מהחתונה.

יש זוגות שממש מגיעים לסף של התמוטטות עצבים מכל הלחץ הזה, יש כאלו שסתם מקבלים סחרחורת או תופעות לוואי כמו אולקוס או מעי רגיז. בכל מקרה, הנקודה הברורה כאן היא שהפקת חתונות לא שווה שנקבל בגללה סחרחורת, מעי רגיז, אולקוס או כל דבר אחר. זה אולי נשמע עכשיו קצת מוגזם, אבל בפועל זה באמת קורה – אנשים רבים פשוט סובלים מבעיות נפשיות ובריאותיות של ממש בגלל ההכנות לחתונה, שבאמת יכולות להיות נורא אינטנסיביות ומלחיצות, במיוחד כשמנסים לשלב אותם עם שאר העיסוקים הרגילים של החיים כמו עבודה.

לא בטוח שיש הרבה מה לעשות בנושא – הפקת חתונות תמיד הייתה ותמיד תהיה תחום מלחיץ, מפני שהחתונה היא אירוע מלחיץ, לפחות עבור מרבית האנשים. אבל בכל זאת – חשבו מאוד מאוד לא לתת לזה להשפיע עליכם עד כדי כך. מה שלא יקרה – ההכנות לחתונה לא שוות את כל הלחץ הנפשי הזה. חתונה אמורה להיות אירוע משמח ומרגש, לא אירוע שמוציא לכם את כל החשק והמיץ עד שאתם זוכים להגיע לחופה.

הפקת חתונות – גם זה תחום לימודים

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר מקצועות ונושאים אשר זוכים למסגרות לימודים משלהם. ניתן כיום למצוא חוגים או לימודים גבוהים כמעט בכל תחום שרק ניתן להעלות על הדעת. אחד התחומים המעניינים ביותר (לפחות בשבילי…) שגיליתי לאחרונה שניתן ללמוד אותם באופן מקצועי הוא התחום של הפקת חתונות.

הפקת חתונות הפכה בשנים האחרונות למקצוע בפני עצמו, ולכן גם לתחום לימודים לגיטימי, בעיקר בגלל החתונות הרבות והגרנדיוזיות שכמעט כל זוג עורך כיום. חתונה ממוצעת בימינו כוללת מאות עד אלפי מוזמנים, אינספור עובדים ונותני שירותים שונים ותקציבים אסטרונומיים אשר מורכבים במקרים רבים מסכומים בני שש ספרות ויותר. על מנת לנהל כזה תקציב ולהפיק כזה אירוע כמו שצריך ובלי יותר מדי תקלות מיותרות ומצערות, כדאי ללמוד את התחום קודם לכן.

כך, ניתן למצוא כיום חוגים וקורסים מקצועיים בהפקת חתונות, כמו הקורס אליו נרשמתי לאחרונה. לומדים שם הכל כולל הכל – את כל מה שעל מפיק חתונות לדעת כדי להפיק חתונות מוצלחות ובלתי נשכחות. למשל, לומדים שם טיפים ושיטות מיוחדות לניהול תקציב באופן שקול ואחראי, לומדים יחסי אנוש ובפרט – כיצד להתנהל מול נותני שירותים שונים ולהוציא מהם את כל מה שמגיע ללקוחות שלנו ועוד ועוד.

אני עכשיו ממש מקווה שלאחר שאסיים את הקורס אוכל להשיג עבודה בתחום, מה שתמיד היה חלום שלי. כנראה שגם הפקת חתונות זה תחום בו עדיף לפנות קודם כל ללימודים

    הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה