חתונה אזרחית בקפריסין- חלופה לחתונה אורתודוקסית המתבצעת כדת משה וישראל

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

בעבר הלא רחוק, חתונה אזרחית בקפריסין או בכל יעד אחר, הייתה נחשבת למושג שיש עליו טאבו ואסור לדבר עליו, משום שבמדינת ישראל האזרחים נהגו לכבד את מוסדות הדת , ומרבית האזרחים ערכו חתונה דתית תחת כנפי הרבנות וע"פ דת משה וישראל, אולם במהלך השנים, חלו לא מעט שינויים חברתיים בחברה בישראל, והיום יש לא מעט זוגות מעורבים המתגוררים בישראל, ויש לא מעט זוגות שאחד מהם הוא פסול חיתון , זוגות אלו הם זוגות שהרבנות לא מוכנה לחתן אותם והברירה היחידה שנותרת בפניהם היא עריכת חתונה אזרחית בחו"ל.

יש גם זוגות של יהודים כשרים שסולדים מהממסד הרבני בישראל וסולדים מהמצב שבו אין הפרדה בין דת ומדינה, זוגות אלו עורכים סוגים שונים של חתונות חילוניות או חתונות אלטרנטיביות וכדי שהם ירשמו כזוג נשוי ויקבלו את הזכויות המגיעות להם, הם צריכים לצאת לחו"ל ולערוך חתונה אזרחית בחו"ל.

היעד הפופולארי לעריכת חתונה אזרחית בחו"ל הוא קפריסין, וכל שנה יש יותר מ-1000 זוגות שעורכים חתונה אזרחית בקפריסין. מנתונים של משרד הפנים עולה כי 60% מכלל החתונות האזרחיות הנערכות בחו"ל נערכות בקפריסין. ישנן כמה סיבות לכך שהן:

  • העלויות של חתונה אזרחית בקפריסין נמוכות יותר מהעלויות של חתונה אזרחית בלאס וגאס או בפראג
  • המרחק הגיאוגרפי הקצר בין קפריסין וישראל מאפשר טיסה קצרה וזולה בין ישראל וקפריסין
  • הממשל בקפריסין הוא גמיש ואינו דורש הליכים בירוקראטיים סבוכים בכל הקשור לעריכת חתונה אזרחית בקפריסין.

ריבוי החתונות האזרחיות בקפריסין הביא לכך שהיום יש לא מעט חברות המספקות שירותים המתמחים בכל מה שקשור לעריכת חתונה אזרחית בקפריסין, כך למשל נוכל למצוא היום סוכנויות נסיעות המציעות היום מגוון רחב של חבילות "חתונה אזרחית בקפריסין" , או משרדי נוטריון המציעים שירותי נוטריון למסמכים השונים הנדרשים לחתונה האזרחית בקפריסין, וכך הלאה והלאה.

אז אם אתם שוקלים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, כדאי שתלמדו קודם כל את הנושא היטב, ותבדקו מיהם נותני השירותים שאתם צריכים  להעזר בהם, ומהם ההליכים השונים שאתם צריכים לנקוט בהם. ובכל מקרה שיהיה במזל טוב.

וגות ישראלים יכולים כיום לבצע חתונה אזרחית בקפריסין ובפראג.  מגבלה זו נובעת בעיקר מכך שבמרבית המדינות קיימת דרישה מאת הרשויות המקומיות להחתים את הקונסול המקומי על המסמכים לפני טקס החתונה האזרחית.

על פי הנחייה של משרד הפנים בזמנו, הקונסולים הישראליים בחו"ל מנועים מלחתום עבור בני הזוג הרוצים בנישואים אזרחיים, וכך נותר רק להינשא באותם מדינות – קפריסין ופראג אשר בהן לא קיימת הדרישה להחתים את הקונסול המקומי.  ניתן כמובן לארגן טקסי חתונה אזרחית גם במדינות נוספות באופן פרטני כמו לדוגמא בחלק מאיי יוון, אולם לרוב מדובר בהליך מורכב, ומסובך וארוך הרבה יותר.

נישואים אזרחיים בחו"ל מוכרים על ידי הרשויות בישראל, כאשר הם מבוצעים על ידי מדינות מוכרות לצורך כך, והזוג הנישא נחשב לזוג נשוי לכל דבר ועינין, ורשאי להירשם במשרד הפנים כזוג נשוי ולרשום זאת בתעודת הזהות.

חלק ניכר מהזוגות היוצאים לנישואים אזרחיים בקפריסין או פראג הינם זוגות ישראלים ויהודים אשר בוחרים בנישואים אזרחיים כאלטרנטיבה לטקס ברבנות, וזוגות הבוחרים להינשא בטקס נישואים רפורמי אשר איננו מוכר על ידי משרד הפנים בארץ. זוגות אחרים הינם בעיקר "פסולי חיתון" למיניהם, או זוגות "מעורבים" אשר אחד מבני הזוג איננו יהודי או שיהדותו איננו מוכרת על ידי הרבנות בארץ.  יש לציין כי במקרה של אזרחים זרים קיים תהליך לרישום כנשוי במשרד הפנים, והרישום לזרים איננו אוטומטי ומותנה במספר גורמים.

ככלל, מכיוון שמרבית הזוגות יחפשו פתרון לחתונה אזרחית יעיל ומהיר, קפריסין תהווה את היעד האטרקטיבי ביותר עבורם. בדרך כלל עינין אשרור המסמכים עבור המשרדים המטפלים בכך בארץ הינו פשוט, ומתבצע על בסיס יום יומי.  הטיסות לקפריסין הינן קצרות (כ- 45 דק') והאפשרויות לחבילת נישואים אזרחיים באי המקסים הינן רבות.

עד לשנת 2001 חויבו כל הזוגות לשהות באי 3 ימים לפחות כשמדובר בנישואים אזרחיים. בשנת 2001, עכב דרישה של לקוחותינו, בעיקר אלו אשר נהגו לצאת בטיסות פרטיות לקפריסין, הגיע משרדנו לסיכום עם העירייה המקומית ולפיו תנתן האפשרות להינשא גם לזוגות המגיעים לאי ליום אחד, ובלבד שיאושררו על ידי העירייה המקומית כל המסמכים הקשורים לפני בואם.

בעקבות סיכום זה, איפשרו מרבית העיריות האחרות בקפריסין את ביצוע החתונה האזרחית בשהייה של יום אחד, וכן החלו גם המשרדים האחרים בארץ להציע טיסות ליום אחד לחתונה אזרחית בקפריסין.  כך שהיוצאים כיום בטיסת הבוקר, יכולים לשוב בערב עם תעודת הנישואים מאושררת וחתומה בחותמת אפוסטיל

הזוגות היוצאים לחתונה אזרחית ביום אחד יכולים לשלב את יום הנישואים שלהם עם בילוי בחופי הים אשר ליד בנין העירייה בלרנקה, במסעדות המקומיות הרבות אשר באיזור, ומומלץ ביותר להזמין חדר על בסיס יומי באחד מבתי המלון באיזור, שכן הטיסה חזרה הינה בשעה מאוחרת בדרך כלל, והיום עלול להיות מתיש ביותר.
מרבית החבילות יכללו שהייה באחד מבתי המלון בקפריסין, ולזוגות ניתן מבחר מגוון של מקומות לינה בטווח מחירים גדול יחסית. החל ממלון דירות פשוט ופרטני, וכלה בשהייה במלון בוטיק מפנק ומפואר עם שירות VIP, סוויטה פונה לים, ספא ועוד.  מובן שאנו ממליצים בכל הנוגע ליום הנישואים לא לקמץ ולהשתדל לצאת למלון ראוי ולא מאכזב. אחרת מומלץ לצאת לטיסת חתונה ביום אחד.

חלופה לחתונה אורתודוקסית המתבצעת כדת משה וישראל

    הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר
  • עלות מוזלת לגולשים באתר 
  • הדרכה למתחתן ע"י הצוות שלנו ללא תשלום
  • קביעת תור באחת העיירוית בקפריסין ללא תשלום דרך המערכת שלנו
  • עלות זוגית 878 ש"ח  
  • עלות יחיד 578 ש"ח

 

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    תשלום לחבילת נוטריון:

    לאחר שליחת הטפסים יש לשלם על השרות.

    878 ש"ח תרגום זוגי

    578 ש"ח תרגום יחיד

    פוחדים לשלם כי אתם לא מכירים אותנו? אנחנו מבינים אותכם. אין לכם מה לדאוג יש לכם אחריות על השרות שלנו, בכל בעיה תוכלו לקבל את הכסף חזרה : הגנת הקונה של paypal

    בנוסף תוכלו לשלוח לנו רק את המסמכים ולאחר שניצור איתכם קשר תוכלו להשלים את התשלום. תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר במייל 

    [email protected] בכל שאלה או בעיה.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה