שירות נוטריונים במרכז

 

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום 051-55-44-300

נוטריונים מעניקים שירות הכרחי וחיוני לחברות רבות, אנשים פרטיים, ארגונים ומשרדים ממשלתיים, חברות היי-טק והרשימה עוד נמשכת – הצורך חי ובועט, על אחת כמה וכמה במרכז ישראל, בו אלפי חברות וארגונים ממוקמים. עבודתו של נוטריון מעניקה למעשה תוקף משפטי וקבילות בעיני בית המשפט למסמכים שונים, הצהרות וכדומה. מתוקף תפקידו של הנוטריון לאמת ולאשר מסמכים, חתימות על תצהירים ועוד. הגעה למעמד שכזה דורשת מהנוטריון לכהן בתפקיד עורך דין 10 שנים לפחות ולהתמנות על ידי ועדה מיוחדת אשר מתכנסת פעמיים לשנה בלבד. אחת הערים המרכזיות בהן ניתן שירות של נוטריונים היא תל אביב.

הצורך באישור נוטריוני

חברות, ארגונים ואנשים פרטיים רבים מוצאים זאת כהכרח לפנות לנוטריון על מנת לאמת תצהירים ומסמכים שונים אשר בבעלותם. האישור על פני המסמכים הללו מאפשר להציג אותם ולהשתמש בהם במעמד בית המשפט, במקרים רבים המסמכים הללו יוצרים את ההבדל תוך הליכי תביעות ואימותם נדרשת בכדי לאפשר לבית העסק, לחברה, לארגון או לאדם פרטי להמשיך לקיים את דרכיו ועסקיו. על כן, עולה הצורך להשתמש בשירותיו של נוטריון בתל אביב – חברות רבות ומגוונות מתקיימות ועובדות בעיר המרכזית והמסחרית ביותר בישראל.

לא רק אישור נוטריוני

נוטריון בתל אביב מציע מלבד אישורים – גם תרגומים. במקרים רבים יש צורך להשתמש ולאשר מסמכים או תצהירים בשפה אחרת, נוטריונים מספקים את האישור הסופי לנכונות תרגום, כאשר ישנן שתי אפשרויות: הראשונה מתרחשת כאשר הנוטריון עצמו שולט בשפת התרגום ובשפת המקור. האופציה השנייה תיעשה באמצעות מתורגמן. שני המקרים מאפשרים לאשר ולאמת מסמכים שונים בשפות שונות. בעזרת עבודתם ואישורם של נוטריוניים חברות, ארגונים ואנשים פרטיים רבים יכולים להמשיך להתקיים ולעסוק במלאכתם תוך ביטחון מלא בממצאים עליהם קיבלו אישור.

פעולותיהם של הנוטריונים בישראל

עיסוק אשר מצריך עבודה רבת שנים, אך הכרחית ביותר במציאות של ימינו היא עבודתו של הנוטריון. על מנת להפוך לנוטריון, יש קודם כל את ההליך של להפוך לעורך דין. המתאימים, יהיו אלו אשר עבדו כעורכי דין למשך 10 שנים לפחות, לא הורשעו לעולם בעבירה שיש עמה קלון, וכמובן נבחרו על ידי ועדה מיוחדת אשר מתכנסת פעמיים בשנה למינוי נוטריונים. ההליך אינו פשוט והוא דורש נחישות והתמדה – עם זאת מדובר במקצוע מכובד ומשמעותי כיום.

אישורי הנוטריונים

עבודתו של נוטריון מעניקה לו את הלגיטימציה להפוך מסמכים, תצהירים, תרגומים ועוד – להיות מאושרים וקבילים מול בית המשפט. אישורים נוטריוניים מאפשרים אישורים לאימותם של מסמכים, חתימות, הסכמי ממון בין בני זוג, אישור קיומם של אלמונים פלונים ועוד. כמו גם, הנוטריונים מאשרים והופכים תרגומים להיות קבילים – בכל הנוגע לתרגומים, ישנן שתי אפשרויות העומדות בפני נוטריוניים – הראשונה מערבת את הנוטריון בלבד, כאשר הוא שולט בשפת המקור ושפת התרגום לחלוטין. במקרה השני הנוטריון יעשה שימוש במתורגמן על מנת לאשר ולאמת את התרגום.

שירותי הנוטריונים

אישורי נוטריוניים כיום נותנים לגיטימציה לחברות רבות להיות בטוחות בממצאים שונים אשר ברשותן. אנשים פרטיים אשר נתונים להליכים של תביעות, ארגונים ממשלתיים אשר נדרשים להציג מסמכים מסוימים על מנת להוכיח טענות שונות – אלו ועוד הן מעבודתו של הנוטריון לאשר. אישורים נוטריוניים מעניקים את הלגיטימציה למבקש השירות להשתמש במסמכים הללו ולהיות ודאי בנכונותם. על כן, שירותיו של הנוטריוניים הינם רלוונטיים באופן תמידי ופעולת האישור מעניקה למעשה לחברות, ארגונים, אנשים פרטיים ועוד את הביטחון בנוגע למסמכים ולתצהירים אשר ברשותם, תוך ידיעה מלאה כי האישור מאפשר שימוש בהם מול בית המשפט והם יהיו קבילים לחלוטין.

מחפש נוטריון לתרגום?

  • קבלו יעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום
  • לקביעת פגישה חיגו 0515544300

לקבלת פגישת יעוץ יש למלא את הטופס

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צרף צילום של המסמכים(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    ספרו לנו קצת מה אתם צריכים



    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה