חתונהחיפושית אספנות להשכרה

רכב אספנות חיפושית מיוחד לצילומי חתונה

יום החתונה הוא אחד הימים החשובים ביותר בימי חייכם. אחד הרצונות הבסיסיים ביותר הוא לקיים אירוע חתונה שהוא ייחודי ומיוחד, כזה שתזכרו אותו במשהו שהוא שלכם, מיוחד וייחודי, שונה מחתונות אחרות שהייתם בהם. ישנן דרכים רבות להפוך את היום המיוחד הזה ליום ייחודי בדיוק עבורכם: לשכור להקה או זמר שאתם אוהבים במיוחד, להפריח יונים בסיום הטקס, לשכור מכונת בועות סבון, עשן או אולי כזו שמורידה שלג באמצע אוגוסט. בסופו של דבר הדבר שילווה אתכם למשך הזמן הרב ביותר הוא הדבר שאותו תוכלו לקחת אתכם גם לאחר סיומו של טקס החתונה – התמונות.

בשנים האחרונות תצלומי החתונות כוללים לא רק צילומים מאירוע החתונה עצמו אלא גם צילומים קודמים או מבוקר יום החתונה או מתאריך קודם. ישנו יתרון ברור לצילומי חתונה שאינם נערכים דווקא בזמן האירוע עצמו. צילומים כאלו ניתן לערוך בתנאי תאורה אידיאליים, בכל מקום שתבחרו ועם כל רקע המתאים ביותר עבורכם. תוכלו לבחור להצטלם בבגדי החתונה או בבגדים אחרים, תוכלו ליהנות מיום הצילומים בלי הלחץ של האורחים וההורים מסביב ואולי הנקודה הקריטית היא שמדובר בצילומים שאינם בזמן אמת – תוכלו לבחור בהעמדה שמתאימה בדיוק לאופי המיוחד שלכם ואין מצב שהרגע שדורש צילום יחלוף כי אתם מייצרים את הרגע. דווקא הצילומים שלפני החתונה מייצגים נאמנה את תחילת חייכם המשותפים, אותם צילומים שבהם תוכלו להביא את המיטב שבכם ללא לחץ חיצוני ומבלי לחשוש שרגע מסוים בזמן אמת יחלוף מבלי שוב ללא שיתועד.

בצילומי זוגיות וצילומי טרום חתונה מקובל מאד לבחור אתרים מיוחדים או להשתמש באביזרים ייחודים. אפשרות קורצת היא לשכור רכב אספנות כרקע ואביזר לצילומי החתונה. רכב כזה יכול לתת השראה לצילומים רבים ולהעניק את הנופך הרומנטי-נוסטלגי-ייחודי שיגרום לצילומים אלו להיות זכורים במיוחד.

השכרת חיפושית לצילומים

רכב אספנות שכזה הוא חיפושית משנת 72 לאחר שיפוץ. רכב זה ניתן לשכור למטרת צילומי הזוגות בסביבות העיר רחובות. עלות ההשכרה היא 300 ₪ לשעה ראשונה ו-150 ₪ לכל שעה נוספת. הרכב אינו מיועד להסעת החתן והכלה אך ניתן להעמידו בלוקיישנים נבחרים בהתאם לבקשת החתן והכלה.

למה בעצם לצלם צילומי טרום חתונה?

ישנן סיבות רבות בגללן כדאי לצלם צילומי טרום חתונה. סיבה אחת היא יצירת קשר עם הצלם שבבוא הזמן יצלם עבורכם גם את יתר צילומי החתונה – בין אם מדובר בצילומי האירוע עצמו או בצילומי טרום חתונה או זוגיות אחרים. כאשר מדובר באותו הצלם, זה בדיוק הזמן המתאים ליצור קשר אישי עם הצלם, לאפשר לצלם להכיר ולהבין את הלך הרוח של הזוג המתחתן ולבסס תקשורת וקשר קרובים יותר. צלם אשר מכיר היטב אתה הזוג, צרכיו ורצונותיו יוכל להפיק תמונות המותאמות יותר בדיוק עבורם.

הזוג, מצדו, יכול להשתמש ביום הצילומים למטרת "אודישן" לצלם. לכל צלם יש את האופי והייחוד שלו ואת הטעם הפרטי שלו, טעם ואופי אשר באים לידי ביטוי בסגנון התמונות עצמן. על מנת שזוג יהיה מרוצה לחלוטין מתמונות החתונה שלו, כדאי לבדוק מראש האם יש מתאם בין סגנון התמונות המדבר אל בני הזוג ובין סגנון הצילום והעריכה שהצלם מעדיף ועובד לפיו.

מלבד היכולת לבדוק אחד את השני ולהגביר את התקשורת בין הצדדים, ישנם מצבים בהם נדרשת תמונת בני הזוג עוד לפני החתונה עצמה. דוגמאות טובות לכך הן תמונות Save the date  או מצב בו בני הזוג רוצים לשלב תמונה של שניהם כחלק מההזמנות עבור החתונה.

סגנונות וטרנדים בצילומי חתונות

צילומי חתונות כפי שמקובל לבצע היום לא היו לפני אמצע המאה הקודמת. מצלמות וציוד תאורה כבד, קושי להשיג צילומים צבעוניים ואיטיות הצילום עצמו הפכו תמונות שצולמו בזמן האירוע לנדירות. בתחילה בני הזוג היו מגיעים לסטודיו הצלם עם מיטב מחלצותיהם ומצלמים תמונה זוגית אחת או שתיים להנצחת החתונה. מאוחר יותר התחילו צלמים לערוך סשנים מורכבים יותר ואף לצאת ללוקיישנים אחרים.   טרנד התמונות ה"עיתונאיות" כאלו הדורשות מעורבות מועטה של הצלם וללא העמדה, החלו רק בשנות השבעים של המאה הקודמת.

גם בתמונות חתן כלה לפני החתונה טרנדים שונים. טרנדים בולטים כיום הם – Trash the dress, Save the date  וצילומי זוגיות. חבילת צילומי חתונה כוללת היום לרב צילומי חתן כלה. אלו נעשים לרב בבוקר יום החתונה ונערכים במיקום הקרוב למקום החתונה עצמו. המיקום יכול להיות בחיק הטבע על רקע חוף הים, מצוקים, שדות או פרדסים, על רקע אורבני כמו תחנת אוטובוס, רחוב שוקק וסואן או קניון או באתרים ציוריים כמו אתרים היסטוריים, רחובות ישנים או מבצרים. שני הגורמים העיקריים הקובעים את הלוקיישן יהיו העדפות בני הזוג והקרבה לאירוע החתונה עצמו.

תמונות הקודמות ליום החתונה יכולות לשמש כרקע לעיצוב ההזמנה או לתזכורת לשריון תאריכי החתונה או אפילו לשמש כרקע באירוע החתונה עצמו.

Save the Date

בארץ, נהוג לשלוח הזמנה בודדת לאירוע החתונה כאשר החתונה מתקיימת בארץ. כאשר החתונה מתוכננת להיערך בחו"ל, רצוי לשלוח תזכורת לשריין את התאריך עוד לפני משלוח ההזמנה עצמה. שריון מוקדם של התאריך על ידי אלו שחשוב לבני הזוג שינכחו בחתונה מאפשר תכנון מוקדם: בקשת חופש ממקום העבודה, סידור לשמירה על הילדים, חסכון לצורך הנסיעה וארגון סידורי הנסיעה. רצוי לשלוח תזכורת שריון התאריך כחצי שנה עד שמונה חודשים לפני האירוע עצמו, במיוחד אם הוא מתקיים למשך מספר ימים או במקום מרוחק. Save the date  הוא לרב סוג של טרום-הזמנה רשמית פחות מאשר ההזמנה עצמה. חשוב לציין מי הם המוזמנים, מי המזמינים והתאריכים המיועדים. גם אם עדיין לא סגרתם סופית את תאריך החתונה אין צורך לדאוג מדובר בשריון בלבד ועדיין ניתן להכניס שינויים אם הם מתבקשים. עיצוב יפה על רקע מכונית אספנות יכול להיות התזכורת המושלמת לתחילת המסע שלכם לקראת חיים משותפים, ואפילו לא חייבים להדפיס – אפשר לשלוח בדואר אלקטרוני (הדפסה רצויה בכל זאת במיוחד אם בין המוזמנים החשובים ישנם מבוגרים או כאלו שאינם מורגלים בשימוש בדואל, או אם קיים חשש שההזמנה תגיע לדואר הזבל).

תמונות זוגיות

צילומי זוגיות באים כדי לתעד רגעים משמעותיים בחיי הזוג. צילומים כאלו יכולים להיות של הצעת הנישואין, למשל, או שחזור של אירועים משמעותיים בחיי הזוג: הדייט הראשון, הנשיקה הראשונה וכדומה. במידה והצילום נועד להנציח הצעת נישואין, רצוי לבצע תיאום מוקדם עם הצלם לגבי לוחות הזמנים והעדפות אישיות על מנת להבטיח גם את ההצעה וגם את הצילום המושלם: כזה שמנציח את ההפתעה וההתרגשות. צילומי זוגיות באים להנציח את הזוגיות והם מתאימים במיוחד גם עבור מי שבחר שלא להינשא כלל אבל בכל זאת מעוניין להנציח את הזוגיות בזיכרון ולטובת הדור הבא.

Trash The Dress

טרנד חם נוסף בצילומי חתונות הוא טרנד הטראש דה דרס: צילומים בהם החתן והכלה לבושים בבגדי חתונה (לאו דווקא הבגדים עצמם שישמשו אותם לטקס החתונה) ונערכים בלוקיישן שאינו תואם לבגדים. לעתים קרובות הבגדים הנלבשים נהרסים במהלך הצילומים, במיוחד אם הצילומים נערכים במקומות רטובים או מלוכלכים במיוחד.

יש הטוענים שצילומי טרש דה דרס החלו עם צלם חתונות בשם ג'ון מישל קופר, צלם חתונות בלאס וגאס שהחל לצלם בסגנון הזה בשנת 2001, אבל תמונות בסגנון הופיעו גם מוקדם יותר. אחת הסצנות הזכורה מאופרת הסבון Sunset Beach בארה"ב משנת 1998הראתה את הדמות של מג קאמינס (ששוחקה על ידי סוזן וורד) רצה לכיוון האוקיינוס בשמלת הכלה לאחר שהטקס הופסק. חיפושית אספנות להשכרהחיפושית אספנות להשכרהחיפושית אספנות להשכרהחיפושית אספנות להשכרה

השכרת חיפושית לצילומים

  • 300 שקלים לשעה הראשונה
  • 150 לכל שעה נוספת
  • צילומים באזור השפלה
  • חיפושית לאחר שיפוץ
  • צביעה יחודית היחידה בארץ

צורו איתנו קשר עוד היום

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון לבירורים

    תאריך ההשכרה

    ההודעה שלך


    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו לטלפון

    0515544300

    או למייל

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה