איבזור למסיבת רווקות

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

אביזרים למסיבת רווקות

ככל שמתקרבת מסיבת הרווקות שעמלת רבות על תכנונה, סביר להניח שמפלס הלחץ קצת עולה. זה טבעי לחלוטין כמובן. את רוצה שהחברה הנרגשת שלך תשמח ותהנה, ואת בהחלט מרגישה אחריות רבה על הצלחת הערב. לפני שאת נלחצת פשוט וודאי שכל המטלות המרכזיות הושלמו – יש מקום, יש אוכל, יש פעילות מרכזית ובעיקר, יש גם מוזיקה. יש רק דבר אחר קטן שיכול להוסיף לערב הזה עוד קצת אנרגיות וכיף – אביזרים למסיבת רווקות. בתחום האביזרים את יכולה להשתגע ולקחת את המסיבה לעשרות כיוונים שונים, מצחיקים ומדליקים. ננסה לתת לך כמה רעיונות במאמר הזה.

 

הכלה במרכז

קודם כל, בואי נכיר בהיותה של הכלה המתחתנת כמרכז הערב, וניתן לה את הכבוד הראוי לה. בין שלל האביזרים למסיבת רווקות את יכולה למצוא כתרים, זרי פרחים והינומות, לדוגמה. כל אחד מאלה יגרום לכלה להרגיש שהיא בלב העניינים כבר עכשיו, עוד לפני החתונה, והרי כולנו רוצות להרגיש לפעמים שכל העיניים נשואות אלינו ושכולם כאן בשבילנו. אביזרים כאלה תוכלי למצוא גם עם תוספות שונות ומגוונות, כמו נצנצים, נוצות ואביזרי מין מפלסטיק. הבחירה הנכונה היא כמובן זו שתתאים יותר מכל לסגנון המועדף עליה.

 

מסיבה גדולה הלילה

אביזרים נוספים שניתן למצוא הם כאלה שיעזרו לך לעצב את המסיבה כולה על פי קונספט מסוים. שימוש בשלטים, שרשרת דגלים צבעונית, פרחי משי לקישוט, שרשראות הוואי, בלונים, קשתות מאירות, ואפילו ציוד חד פעמי להגשה כמו כוסות וצלחות במיתוג מיוחד, כוסות צ'ייסר, מפיות, בקיצור – הכול! אם מסיבת הרווקות שאת מתכננת כוללת גם בריכה, את יכולה לפנק את הבנות באביזרי בריכה מדליקים כמו מזרוני ים, כדורים מתנפחים ואפילו מטקות. עם האביזרים האלה תוכלי להפוך את המסיבה לאטרקציה של ממש ולחגיגה צבעונית ושמחה.

 

מוכנות לחגוג?

אביזרים למסיבת רווקות הם תוספת מצוינת שיכולה לשדרג באופן משמעותי את האירוע שלכן. אפשר להגיע למקום המסיבה כשעה לפני הכלה, ובעזרת הבנות האחרות לקשט את המקום ולעצב אותו לקראת בואה של הרווקה החשובה ביותר. רגע אחרי שהיא תתאושש מקבלת הפנים המרהיבה תוכלו להעניק לה את סט אביזרי הכלה שתקנו לה, ולצאת לדרך. כמובן שהאביזרים הללו הם רק תוספת להשלמת האווירה, שהרי הצלחתה של מסיבת הרווקות נעוצה בכל המרכיבים האחרים של הערב הזה. תכנון נכון של מסיבת רווקות יעזור לך להפיק אירוע בלתי נשכח, ובמסגרת התכנון הזה כדאי לוודא שבחרת מיקום מושלם למסיבה, כזה שיהיה מרווח ויתאים לפעילויות השונות שתרצי לקיים, וכן שיש פעילות מדליקה, מוזיקה איכותית ואוכל נפלא. אם יש לך את כל המרכיבים האלה את יכולה באמת להירגע, להישען לאחור ולהגיד לך בגאווה גדולה שמסיבת הרווקות הזו הולכת להיות חוויה באמת מיוחדת. רק תשתדלי לא להאפיל בטעות על החתונה עצמה, כן?

 

 

חוגגים בלב ים

אוקיי, בואי נודה בזה. מסיבת רווקות יכולה להיות אירוע נדוש למדי, וסביר להניח שאת מעדיפה למצוא דרך להפיח קצת רוח חיים בערב האחרון של חברתך הטובה כרווקה. תעצמי לרגע עיניים ותדמייני מסיבה טובה, ריקודים, מוזיקה, אוכל, אלכוהול, חברות טובות וים. כן. ים. קיום מסיבת רווקות על יאכטה בלב ים הוא דרך נהדרת לעורר את המסיבה הזו ולהפוך אותה לחוויה באמת מיוחדת. כמה נשים יכולות לספר שמסיבת הרווקות שלהן התרחשה בלב הים? יש יתרונות רבים להשכרת יאכטה למסיבת רווקות, ואנחנו כאן בשביל לעזור לך להחליט אם זו הדרך הנכונה בשבילך.

 

יוצאים מהשגרה

היתרון המרכזי של השכרת יאכטה למסיבת רווקות, הוא שמדובר בחוויה שונה. במקום להזמין את החברות הביתה או לשכור חדר, אתן יכולות להעביר את המסיבה כולה אל היאכטה המפנקת ולהעביר את המסיבה שלכן למיקום בלתי רגיל. יאכטה למסיבת רווקות בדרך כלל תציע לכן גם כמה אטרקציות נוספות וציוד שיעזור לכן לקיים מסיבה מוצלחת, כמו רחבת ריקודים מרווחת, ציוד הגברה ומסך טלוויזיה גדול, בר אלכוהול, פינות ישיבה למי שרוצה לעצור לרגע ופשוט להביט על הים הכחול המקיף אתכן ואפילו ג'קוזי. זה נשמע כמעט חלום, אבל זה לא חייב להיות.

 

פינוקים בלי סוף

כל תכנית שיש לך כרגע יכולה להתקיים גם על גבי היאכטה, כולל פעילויות שחשבת עליהן, אוכל שרצית להביא או משחקים שתכננת לשחק. אלא שאת כל הפעילויות הללו תוכלו לקיים כשאתן שטות בים, במקום בחדר סגור בין ארבע קירות, וגם תיהנו מהפינוקים הנלווים ליאכטה מפוארת. לחברה הכי טובה שלך מגיעה חגיגה גדולה הרי, וזו בהחלט דרך מצוינת לציין את פרידתה מחיי הרווקות ההוללים. ייתכן שתוכלו אף להוסיף ולשכור גם את שירותיו של תקליטן שירקיד אתכן אל תוך הלילה, או שף שיכין לכם ארוחת ערב, ועוד.

 

דגשים לקראת היציאה לדרך

רגע לפני שאת בוחרת את היאכטה המושלמת למסיבת הרווקות שאת מארגנת, ישנם כמה דברים שכדאי מאוד לשים אליו, כדי להבטיח אירוע שהוא גם מהנה אבל גם בטוח. קודם כל חשוב לוודא שחברת ההשכרה שמציעה לך יאכטה למסיבת רווקות, היא חברת השכרה שמחזיקה אישורים דרושים לצורך קיום אירועים מסוג זה. דבר שני וחשוב לא פחות הוא בדיקה קפדנית של מספר האנשים שיכולים להיות על הסיפון. אם יש לך 20 מוזמנות והיאכטה הקטנה מתאימה ל-15, ככל הנראה יהיה לכן צפוף, ובוודאי תתקשו לרקוד ולשמוח. ולבסוף, בדקי את הניסיון של החברה בהפקת מסיבות רווקות על היאכטה, ומומלץ אף לבדוק באינטרנט המלצות וביקורות של לקוחות אחרים ששכרו את אותה יאכטה למסיבת רווקות. בדיקות אלה הן חשובות, משום שהצלחתו של הערב תלויה במידה רבה במקום שבו תקיימי אותו, ומקום קטן או חברה לא מנוסה בהחלט עשויים לפגוע בחוויה המיוחדת שאת מתכננת.

 

 

אוכל למסיבת רווקות

 

כל כך הרבה פרטים כרוכים בתכנון של מסיבת רווקות! סביר להניח שברגע הראשון היית קצת בהלם, תהית מאיפה מתחילים וקיווית שתעשי הכל נכון מבלי לשכוח שום דבר (תוך מחשבה שאולי משהו בכל זאת יישכח ברגע האחרון), כדי שהחברה הכי טובה שלך תשמח ותהנה בערב הרווקות האחרון שלה. אם נודה בזה, יש פרט אחד חשוב שעל פיו עשויה להיקבע מידת ההצלחה של הערב הזה, וזהו נושא האוכל. לכן, בין ארגון הפעילויות החברתיות לבחירת המקום חשוב להבין שתכנון אוכל למסיבת רווקות הוא דבר מורכב למדי, ובמאמר הזה ננסה לתת כמה טיפים קטנים שיעזרו לך לזקוף לזכותך הצלחה גדולה, וגם יעניקו לחברה שלך ערב גדול מהחיים.

 

אפיון צרכים

כן, השלב הראשון הוא להבין מי הן בדיוק המשתתפות במסיבה הזו, ומה ההעדפות שלהן. זה השלב שבו כדאי להבין גם מה המגבלות שעשויות להיות להן. אם לערב הזה מוזמנות נשים בהיריון, לדוגמה, מאכלים מסוימים כמו סושי הם מחוץ לתחום. חוץ מזה, אנשים רבים עשויים לסבול מאלרגיות מסוימות, לאגוזים או לחלב לדוגמה, לשמור כשרות או להימנע מבשר בפרט וממוצרים מן החי בפרט. זיהוי המגבלות האלה, כמו גם ביצוע סקר זריז שיבהיר לך מה הן ההעדפות של הבנות, יעזרו לך לתכנן בצורה נכון אוכל למסיבת רווקות שתהיה לא רק מהנה מאוד, אלא גם טעימה ונכונה.

 

מגוון אפשרויות

אחרי שמיפית את הצרכים, המגבלות וההעדפות של המשתתפות, חלק מאתגר במיוחד ניצב בפנייך. עכשיו, עם כל המידע שבידך, את צריכה לבחור באפשרות הטובה ביותר. אוכל למסיבת רווקות יכול להיות מוכן על ידי המשתתפות עצמן, על ידי תכנון תפריט וחלוקת המנות בין כל אחת מהבנות, או לחלופין – על ידי הזמנת קייטרינג. האפשרות של קייטרינג יכולה לחסוך לך כאבי ראש רבים, בעיקר אם מצאת שף כשרוני שיוכל להמליץ על תפריט שיתמודד בהצלחה גם עם שומרת הכשרות, הטבעונית, הצמחונית, הרגישה לאגוזים והאישה ההרה. הרי אם אפשר לתת למישהו אחר לשבור את הראש ולקבל החלטות קשות, זו בוודאי אופציה טובה למדי.

 

הכנה משותפת

אפשרות נוספת שעומדת בפנייך היא להפוך את האוכל לפעילות המרכזית של הערב. במילים אחרות, במקום שתטרחי להכין או להזמין אוכל למסיבת רווקות, את יכולה להפוך את שלבי ההכנה לתהליך מהנה, מגבש ומשעשע. ישנן לא מעט אפשרויות להזמנת שף אורח אשר יקיים סדנת בישול כלשהיא, כך שכולכן תוכלו ללמוד יחד איך להכין מנות מובחרות ובשיתוף פעולה תבשלו לעצמכם ארוחת גורמה, בעזרתו ובליוויו של השף. אפשר לבחור בסדנת בישול להכנת התפריט כולו, או להתמקד בסדנה מסוימת כמו שוקולד, אפייה או אפילו קוקטיילים, מה שיאפשר לך לשלב באופן מוצלח בין שתי דילמות מרכזיות – פעילות חברתית מרכזית, ואוכל למסיבת רווקות. השילוב בין הפעילויות חייב להיות שילוב מנצח, לא?

 

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה