יש מי שעושה עסקים בקפריסין , ויש מי שמגיע כדי לחגוג חתונה אזרחית בקפריסין

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

במציאות הישראלית הכלכלית הנוכחית יש לא מעט ישראלים ששוקלים ברצינות את האפשרות של פתיחת עסק בקפריסין. קפריסין יש לה לא מעט יתרונות שיכולים לסייע לכל עסק המעוניין להתפתח, כך למשל בקפריסין יש נמלי ים ונמלי אוויר מודרניים, מערכת בנקאות הפועלת תחת רגולציה, תנאים נוחים לפתיחת חברות ועסקים,  רמת חיים גבוהה, אין כמובן בעיות ביטחוניות, אין אויבים מבחוץ וקסאמים, אין חובה לשירות מילואים, ועדיין יש קרבה גיאוגרפית מקסימאלית לכל קרובי המשפחה .

ואכן בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט ישראלים שמחליטים על פתיחת חברות בקפריסין, ועקב הביקוש הרב וההתעניינות הרבה בנושא יש גם עליה באנשי מקצוע המתמחים בתחום הספציפי של פתיחת עסקים בקפריסין.

לצידם של אנשי עסקים ישראלים המגיעים לקפריסין מרצון, ומתוך שאיפה להגדיל את ממונם הכספי, יש לא מעט ישראלים שמגיעים לקפריסין לאחר שהרבנות דחתה אותם והודיעה להם כי אינה מוכנה לחתן אותם. זוגות אלו הם זוגות פסולי חיתון שסובלים מהגבלות קשות של הרבנות שמחתנת ע"פ דין תורה ואינה מאשרת נישואי זוגות מעורבים או נישואי כהן וגרושה. הזוגות הללו המפלט האחרון שלהם הוא חתונה אזרחית בחו"ל ורבים מהם מחליטים בסופו של דבר על חתונה אזרחית בקפריסין שהיא החתונה הזולה ביותר, הקרובה ביותר, שההליך הבירוקראטי שלה הוא פשוט ביותר.

חתונה אזרחית בקפריסין, יכולה להתבצע בדרכים רבות, יש כאלו  שיערכו חתונה אזרחית בקפריסין בעיר גדולה, ויש כאלו שיעשו זאת בעיר קטנה ושקטה, יש כאלו שלאחר חתונה אזרחית בקפריסין, ימשיכו לבלות ויהנו מנופש מפנק בקפריסין, ויש כאלו שבאותו יום שבו ערכו את החתונה כבר יחזרו לישראל, יש כאלו שיפליגו כדי לבצע חתונה אזרחית בקפריסין, ויש כאלו שיטוסו כדי לערוך חתונה אזרחית בקפריסין . יש זוגות שיחגגו חתונה לבדם ויש זוגות שיתלוו אליהם בני משפחה וחברים.

חתונה אזרחית בקפריסין מביאה ישראלים רבים לקפריסין, ומכניסה כסף רב לענף התיירות בקפריסין. במשרד התיירות הקפריסאי כבר מודעים לנושא ולכן מקלים בכל מה שקשור לתנאים עריכת החתונה, לניירת הקשורה לביצוע החתונה וכד'.

אז אם אתם שוקלים עריכת חתונה אזרחית בקפריסין, כדאי שתדעו שיש לא מעט ישראלים בקפריסין, יש כאלו שעובדים בקפריסין, יש כאלו שיש להם עסקים בקפריסין, ויש גם כאלו שבאים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין.

לחגוג חתונה אזרחית בקפריסין

במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים חתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    תשלום לחבילת נוטריון:

    לאחר שליחת הטפסים יש לשלם על השרות.

    868 ש"ח תרגום זוגי –

    568 ש"ח תרגום יחיד –

    פוחדים לשלם כי אתם לא מכירים אותנו? אנחנו מבינים אותכם. אין לכם מה לדאוג יש לכם אחריות על השרות שלנו, בכל בעיה תוכלו לקבל את הכסף חזרה : הגנת הקונה של paypal

    בנוסף תוכלו לשלוח לנו רק את המסמכים ולאחר שניצור איתכם קשר תוכלו להשלים את התשלום. תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר במייל 

    [email protected] בכל שאלה או בעיה.

    מאמר זה מספק סקירה מעמיקה של חגיגת חתונה אזרחית בקפריסין בשנת 2024. הוא בוחן את התכונות, היתרונות והשיקולים הייחודיים שהופכים את קפריסין ליעד מרכזי עבור זוגות המעוניינים לקשור את הקשר בטקס אזרחי. מהמסגרת המשפטית ועד למנהגים מקומיים, סקירה זו נותנת לך הבנה מקיפה למה לצפות בעת תכנון החתונה האזרחית שלך בקפריסין.

    למה לבחור בקפריסין לחתונה האזרחית שלך?

    קפריסין היא יעד שובה לב המציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לזוגות המעוניינים לחגוג את חתונתם האזרחית. עם הנופים המדהימים, ההיסטוריה העשירה והאקלים הים תיכוני החם שלה, קפריסין מספקת את הרקע המושלם לטקס רומנטי ובלתי נשכח. בין אם אתם מדמיינים טקס חוף אינטימי או חגיגה מפוארת במקום מפואר, קפריסין מציעה מגוון אפשרויות שיתאימו להעדפות ולתקציב של כל זוג.

    אחת הסיבות העיקריות לבחור בקפריסין לחתונה האזרחית שלכם היא הקלות והפשטות של ההליך המשפטי. המדינה ייעלה את ההליכים לקבלת רישיון נישואין, מה שהופך את זה ללא טרחה לזוגות לקשור את הקשר. עם דרישות ניירת מינימליות ועיבוד יעיל, זוגות יכולים להתמקד בלהנות מהיום המיוחד שלהם במקום להתמודד עם עניין ביורוקרטי. הצוות הידידותי והמועיל במשרדי העירייה המקומיים זמין גם הוא לסייע ולהדריך זוגות בתהליך, תוך הבטחת חוויה נטולת מתחים.

    בנוסף להליך המשפטי הנוח שלה, קפריסין מתגאה בשפע של יופי טבעי. מהחופים החוליים הזהובים והמים הצלולים ועד לנופי ההרים הציוריים שלו, האי מציע הגדרות עוצרות נשימה לטקסי חתונה וצילום. דמיינו שאתם אומרים את הנדרים שלכם על רקע שקיעה מהממת או מחליפים טבעות בכפר מסורתי מקסים. קפריסין באמת מציעה מגוון מגוון של תפאורות כדי ליצור רגעים קסומים וללכוד זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

    יתר על כן, קפריסין היא לא רק יעד לחתונה אלא גם מקלט תרבותי. האי גדוש בהיסטוריה, עם חורבות עתיקות, טירות מימי הביניים וכפרים מסורתיים מקסימים שמחכים לחקור. זוגות ואורחיהם יכולים לנצל את זמנם בקפריסין כדי לשקוע בתרבות המקומית, במטבח ובמסורות. מהתמכרות למטעמים קפריסאים טעימים ועד להשתתפות בריקודים מסורתיים, שילוב מנהגים מקומיים בחתונה האזרחית שלכם יכול להוסיף נופך ייחודי ומעשיר ליום המיוחד שלכם.

    לבסוף, קפריסין ידועה באירוח החם שלה ובמקומיים הידידותיים. באי יש תעשיית חתונות מפותחת, עם מתכנני חתונות מנוסים, צלמים וקייטרינג שיכולים לסייע ביצירת אירוע מותאם אישית וללא רבב. הספקים המקומיים מחויבים להבטיח שכל פרט ופרט בחתונה האזרחית שלכם יתבצע בצורה מושלמת, ומותיר אתכם ואת האורחים שלכם עם חוויה בלתי נשכחת.

    מבט פנורמי של טקס חתונה אזרחי המתקיים בחוף יפהפה בקפריסין.
    מבט פנורמי של טקס חתונה אזרחי המתקיים בחוף יפהפה בקפריסין.

    ניווט בהליך המשפטי: האם זה קל כמו שאומרים?

    • דרישות פשוטות:
      ניווט בתהליך המשפטי של נישואין בקפריסין מתואר לעתים קרובות כפשוט וללא טרחה. למדינה יש דרישות מפושטות, מה שמקל על זוגות לקבל את רישיון הנישואין שלהם. המסמכים הדרושים כוללים בדרך כלל דרכונים תקפים, תעודות לידה ותעודת חוסר מניעה או תצהיר סטטוס יחיד. ניתן להשיג מסמכים אלו בקלות מארץ הולדתם של בני הזוג ולתרגם לאנגלית במידת הצורך. משרדי העירייה המקומיים מספקים הנחיות ברורות לגבי המסמכים הספציפיים הנדרשים, ומבטיחים כי זוגות מוכנים היטב ומיודעים.
    • 2. עיבוד יעיל:
      אחד היתרונות של נישואין בקפריסין הוא עיבוד יעיל של רישיונות נישואין. משרדי העירייה המקומיים ידועים בטיפול מהיר ומאורגן בניירת, מה שמבטיח שזוגות יכולים לקבל את הרישיון שלהם תוך פרק זמן סביר. התהליך כולל בדרך כלל הגשת המסמכים הנדרשים, תשלום העמלות הנדרשות ומילוי טופס בקשה פשוט. הצוות המועיל במשרדי העירייה זמין לסייע לזוגות לאורך כל התהליך, מה שהופך אותו לחוויה חלקה ונטולת מתחים.
    • 3. תמיכה והכוונה מקומית:
      זוגות יכולים להסתמך על התמיכה וההכוונה של מתכנני חתונות מקומיים ומומחים משפטיים המתמחים בחתונות אזרחיות בקפריסין. אנשי מקצוע אלו בקיאים בדרישות ובנהלים המשפטיים, ומבטיחים שלזוגות יש את כל המידע והסיוע הנדרשים. הם יכולים לספק ייעוץ רב ערך לגבי המסמכים הנדרשים, לסייע בתרגומים במידת הצורך, ואף ללוות זוגות למשרדי העירייה על מנת להבטיח תהליך חלק. עם המומחיות והידע המקומי שלהם, זוגות יכולים להרגיש בטוחים ובטוחים שהחתונה האזרחית שלהם בקפריסין תהיה חוקית ומוכרת.

    "היופי של קפריסין: יותר מסתם יעד לחתונה"

    קפריסין ידועה ביופייה הטבעי עוצר הנשימה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לחתונה אזרחית. האי מתגאה בנופים מדהימים, בחופים בתוליים ובאזור כפרי ציורי, המספקים רקע קסום באמת לזוגות להחליף את נדריהם. בין אם זה טקס על חוף הים עם הים התיכון הנוצץ כרקע או חתונת גן מקסימה מוקפת בצמחייה עבותה, קפריסין מציעה מגוון רחב של הגדרות שיתאימו להעדפות של כל זוג.

    מעבר ליופי הטבעי שלה, קפריסין מציעה גם מורשת תרבותית עשירה המוסיפה עומק ומשמעות לחתונה אזרחית. האי גדוש בהיסטוריה, עם חורבות עתיקות, כפרים מסורתיים וציוני דרך היסטוריים הפזורים בכל הנוף שלו. לזוגות יש הזדמנות לשלב את האלמנטים התרבותיים הללו בטקס החתונה שלהם, ולהוסיף נופך ייחודי ומשמעותי ליום המיוחד שלהם. החל משילוב מוזיקה וריקוד קפריסאי מסורתי ועד הכללת טקסים סמליים או ברכות, זוגות יכולים לאמץ את המנהגים המקומיים וליצור חווית חתונה שהיא באמת בלתי נשכחת.

    יתרה מכך, קפריסין מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה ושירותים ברמה עולמית, המבטיחים לזוגות ולאורחים שלהם שהות נוחה ומהנה. מאתרי נופש מפוארים ומלונות בוטיק ועד וילות מקסימות ובתי הארחה מסורתיים, יש מקומות לינה המתאימים לכל טעם ותקציב. האי מתהדר גם בסצנה קולינרית תוססת, עם מגוון מסעדות ושירותי קייטרינג שיכולים ליצור חווית אוכל בלתי נשכחת עבור קבלת הפנים לחתונה.

    בנוסף להיותה יעד יפה לחתונה, קפריסין מציעה אינספור הזדמנויות לזוגות ולאורחים שלהם לחקור וליהנות. מחקור אתרים ארכיאולוגיים עתיקים וכנסיות ביזנטיות ועד להתמכר לספורט ימי ופעילויות חוצות, יש משהו לכל אחד ליהנות במהלך שהותו. זוגות יכולים אפילו להרחיב את חגיגות החתונה שלהם לירח דבש, תוך ניצול האווירה הרומנטית וההגדרות האידיליות של האי.

    נוף אווירי של קפריסין, המציג את יופיה הטבעי ואת ציוני הדרך ההיסטוריים, רקע לחתונות אזרחיות רבות.
    נוף אווירי של קפריסין, המציג את יופיה הטבעי ואת ציוני הדרך ההיסטוריים, רקע לחתונות אזרחיות רבות.

    אימוץ מנהגים מקומיים: כמה מסורת קפריסין תוכל לשלב בחתונה אזרחית?

    שילוב מנהגים ומסורות מקומיים בחתונה אזרחית בקפריסין יכול להוסיף נופך של אותנטיות ועושר תרבותי לטקס. לקפריסין יש שפע של מסורות שזוגות יכולים לבחור לאמץ, מה שמאפשר להם ליצור חווית חתונה ייחודית ומשמעותית. מרגע ההצעה ועד החלפת נדרים ומעבר לכך, ישנן דרכים שונות להחדיר מסורות קפריסין לחגיגה.

    מסורת פופולרית אחת היא ה"סטפנה" או כתרי חתונה. מדובר בשני כתרים המחוברים בסרט ומונחים על ראשיהם של בני הזוג במהלך הטקס, המסמלים את האיחוד ביניהם. הכתרים מעוטרים בדרך כלל בפרחים וניתן להעביר אותם לדורות, ולהוסיף תחושה של משמעות משפחתית והיסטורית.

    מסורת נוספת היא "ריקוד הכסף", שבו האורחים מצמידים כסף על החתן והכלה בזמן שהם רוקדים. מנהג זה מסמל מזל טוב ושגשוג עבור הזוג הטרי. זוהי דרך מהנה ואינטראקטיבית לערב אורחים וליצור אווירה תוססת במהלך קבלת הפנים.

    זוגות יכולים גם לשלב מוזיקה קפריסאית מסורתית וריקודים בחגיגות החתונה שלהם. העסקת מוזיקאים מקומיים או להקה מסורתית יכולה להוסיף נופך אותנטי לטקס ולקבלת הפנים. האורחים יכולים להצטרף לריקודים המסורתיים, כמו ה"סירטאקי" או "ציפטעטלי", היוצרים אווירה שמחה וחגיגית.

    בנוסף, זוגות עשויים לבחור לכלול מטבח קפריסאי מסורתי בתפריט החתונה שלהם. ממעדנים מקומיים כמו גבינת חלומי וסובלקי ועד לקינוחים מסורתיים כמו loukoumades (כדורי בצק ספוגים בדבש), שילוב של מנות אלו יכול לתת לאורחים טעימה מהתרבות הקפריסין ולהעצים את חווית החתונה הכוללת.

    לסיכום, חגיגת חתונה אזרחית בקפריסין מציעה שילוב ייחודי של יופי, מסורת ונוחות שקשה למצוא במקומות אחרים. התהליך המשפטי הקל, המיקומים המדהימים והחוויות התרבותיות העשירות הופכים אותה לאופציה אטרקטיבית עבור זוגות. קפריסין היא אכן גן עדן למי שמחפש חגיגת חתונה אזרחית בלתי נשכחת בשנת 2024.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה