חתונה אזרחית בקפריסין עם חבילת נופש בקפריסין

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

ישראלים רבים מוותרים היום על האפשרות של עריכת חתונה אורתודוקסית בהתאם להלכות הדת היהודית, והם בוחרים באופציות שונות, יש כאלו שבוחרים בחתונה רפורמית, יש כאלו שבוחרים בחתונה אלטרנטיבית , וכך הלאה, אולם כל אלו אינם נרשמים כזוגות נשואים במשרד הפנים, ועליהם לערוך חתונה אזרחית  בחו"ל שתתן תוקף רשמי לנישואין שלהם,  רק חתונה כזו תיתן תוקף רשמי לנישואין ביניהם ותאפשר להם לקבל את הזכויות המגיעות להם כזוג נשוי.  ישראלים רבים שמחליטים על חתונה אזרחית בחו"ל, יכולים ליהנות היום מלא מעט משרדי נסיעות שמציעים להם מגוון אפשרויות של חתונה אזרחית בקפריסין בשילוב של חבילת נופש בקפריסין.

ישנם לא מעט משרדי נסיעות שהתמחו בשנים האחרונות בנישה של חתונה אזרחית בקפריסין, והם מספקים ללקוחותיהם לא רק חבילת נופש בקפריסין, אלא את כל השירותים הנדרשים כדי לקיים את טקס של חתונה אזרחית בקפריסין, בין השירותים הללו ניתן לציין שירות של נוטריון החותם על המסמכים הדרושים,  שירות של מתורגמן שיתרגם את תעודת הנישואין שהתקבלה בקפריסין, לשפה העברית ועוד.

חתונה אזרחית בקפריסין המאורגנת ע"י משרד נסיעות מתאימה לאותם זוגות שמעוניינים להתחתן בקפריסין בלי לשבור את הראש, ולהתעסק עם כל הניירת והבלאגן הבירוקראטי אלא לתת למשרד הנסיעות לנהל את כל זה, וכך הם יוכלו להגיע לחתונה שלהם בקפריסין בראש שקט ורגוע.

משרדי הנסיעות המתמחים בארגון ועריכה של חתונה אזרחית בקפריסין יש להם קשרים עם האנשים הנכונים בעיריות הנכונות, והם יכולים לארגן תוך ימים ספורים חתונה אזרחית בקפריסין . משרדי הנסיעות מציעים היום חבילות נופש שונות לאותם זוגות העומדים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, החל מחבילת נופש בעיר גדולה כמו לרנקה או לימסול, וכלה בחבילת נופש בעיירה קטנה ופסטורלית שיש בה את האופציה של עריכת חתונה אזרחית בבית העירייה.

אז אם אתם עומדים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין , ומתחשק לכם לבלות שם ירח דבש מפנק ומהנה , חפשו את אותן חברות המציעות חבילה המשלבת חתונה אזרחית בקפריסין עם נופש בקפריסין.

חתונה אזרחית בקפריסין עם חבילת נופש בקפריסין

במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    מדריך מקיף זה מספק את כל המידע החיוני לחתונה אזרחית חלקה בקפריסין ולאחריה חופשה מענגת בשנת 2024. הוא כולל פרטים על הדרישות החוקיות, המיקומים הטובים ביותר, חבילות נופש מומלצות וטיפים שיהפכו את החתונה והחופשה שלכם לבלתי נשכחים.

    "חוקיות וניירת: איך לעשות סדר בחתונה שלך בקפריסין?"

    לפני שאתם יוצאים לחתונת החלומות שלכם בקפריסין, חיוני להבין את החוקיות והניירת הכרוכה בכך. הקפדה על תקינות כל המסמכים הדרושים תחסוך ממך כל לחץ או סיבוכים של הרגע האחרון.

    להלן שלושה שלבים חשובים שיש לבצע:

    ראשית, בדוק את הדרישות החוקיות להתחתן בקפריסין. אתה ובן זוגך חייבים להיות בני 18 לפחות ולא נשואים כרגע. תושבי חוץ נדרשים לספק מספר מסמכים, לרבות דרכונים תקפים, תעודות לידה ואישורי אי מניעה לנישואין. מסמכים אלה צריכים להיות מתורגמים רשמית ליוונית או לאנגלית אם הם בשפה אחרת.

    שנית, קבע פגישה עם קצין הנישואין בעירייה המקומית בקפריסין שבה אתה מתכנן להתחתן. במהלך פגישה זו, יהיה עליך להגיש את כל המסמכים הנדרשים ולמלא טופס בקשה. פקיד הנישואין ידריך אותך בתהליך ויספק לך כל מידע או מסמכים נוספים הדרושים.

    לבסוף, שקול לשכור מתכנן חתונות או רכז בקפריסין שמתמחה בחתונות יעד. יהיה להם ידע נרחב על החוקים והנהלים המקומיים, מה שהופך את התהליך להרבה יותר חלק עבורך. הם יכולים לסייע באיסוף המסמכים הדרושים, תיאום פגישות והבטחת כל הדרישות החוקיות.

    זכרו להקדיש זמן רב לתהליך הניירת, מכיוון שיעברו מספר שבועות עד שכל המסמכים יעברו עיבוד ואישור. כמו כן, מומלץ לבדוק שוב את כל הדרישות מול הרשויות הרלוונטיות או מתכנן החתונות שלכם כדי לוודא שיש לכם את כל הניירת הדרושה לפני הנסיעה לקפריסין.

    זוג מציג בשמחה את תעודת הנישואין עם פקיד קפריסאי ברקע
    זוג מציג בשמחה את תעודת הנישואין עם פקיד קפריסאי ברקע

    בחירת מיקום החתונה המושלם שלך: אבני החן הנסתרות של קפריסין?

    קפריסין מציעה שפע של לוקיישנים מדהימים לחתונת החלומות שלך. אם אתם מחפשים סביבה ייחודית וציורית, שקול לחקור כמה מהפנינים הנסתרות של האי. הנה כמה הצעות שיעזרו לכם למצוא את מיקום החתונה המושלם:

    • 1. פאפוס:
      נמצאת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, פאפוס ידועה בהיסטוריה העשירה שלה ובחופים היפים שלה. העיר מציעה שילוב של חורבות עתיקות, כפרים מקסימים ואתרי נופש מפוארים. שקול להחליף נדרים בטירת פאפוס המדהימה, המשקיפה על הים התיכון הנוצץ, או באחת מהקפלות המסורתיות הבנויות מאבן השוכנות באזור הכפרי.
    • 2. הרי הטרודוס:
      אם אתם חובבי טבע, הרי הטרודוס מספקים רקע עוצר נשימה לחתונה שלכם. עם הצמחייה השופעת, המפלים המלכותיים והכפרים המקסימים, רכס הרים זה מציע סביבה רומנטית ואינטימית. דמיינו שאתם אומרים את הנדרים שלכם בקפלה מוזרה מוקפת בעצי אורן נישאים או מארחים קבלת פנים בבקתת הרים כפרית.
    • 3. אגם המלח של לרנקה:
      לחוויית חתונה ייחודית באמת, שקול את אגם המלח של לרנקה. פלא הטבע הזה הוא ביתם של מגוון ציפורים נודדות והוא מפורסם במיוחד בזכות הפלמינגו שלו. דמיינו לעצמכם החלפת נדרים עם הציפורים הוורודות המדהימות כרקע שלכם, ויוצרות רגע קסום ובלתי נשכח.
    • 4. סלע אפרודיטה:
      ידוע כמקום הולדתה של אלת האהבה, סלע אפרודיטה הוא יעד פופולרי לחתונה. האגדה מספרת ששחייה סביב הסלע תביא אהבה ופוריות נצחית. נופי החוף הדרמטיים והמים הצלולים הופכים את המיקום הזה לבחירה רומנטית באמת ליום המיוחד שלכם.
    • 5. פמגוסטה:
      ממוקמת בחלק המזרחי של האי, פמגוסטה מתהדרת בחופים מדהימים ובמורשת תרבותית עשירה. חומות ימי הביניים המקיפות את העיר מספקות רקע ייחודי והיסטורי לחתונה שלכם. שקול לארח את הטקס שלך באחד מהמקומות המקסימים על חוף הים או בגנים של וילה קפריסאית מסורתית.

    "כיצד לבחור את חבילת הנופש הטובה ביותר לקפריסין: יוקרה, הרפתקאות או היסטורית?"

    כאשר מתכננים את החתונה והחופשה בקפריסין, חיוני לבחור את חבילת הנופש הנכונה המתאימה להעדפותיכם. קפריסין מציעה מגוון אפשרויות, מאתרי נופש מפוארים ועד לפעילויות הרפתקאות ואתרים היסטוריים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חבילת החג הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם:

    • 1. יוקרה:
      אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית, בקפריסין לא חסרים אתרי נופש ומלונות יוקרתיים. פנקו את עצמכם עם אירוח של חמישה כוכבים, בריכות פרטיות, טיפולי ספא ואפשרויות לסעודה גורמה. אתרי נופש יוקרתיים רבים מציעים גם חבילות חתונה בלעדיות, המבטיחות שכל פרט ביום המיוחד שלכם יטופל בסטייל ובאלגנטיות.
    • 2. הרפתקאות:
      קפריסין היא לא רק להירגע על החוף; הוא מציע גם שפע של פעילויות מרגשות לחובבי הרפתקאות. מספורט מים כמו צלילה, שנורקלינג וסקי אופנועים ועד לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים בהרי הטרודוס, יש משהו לכל מי שמחפש פרץ אדרנלין. חפשו חבילות נופש הכוללות טיולים אתגריים ופעילויות חוצות כדי להפוך את הטיול שלכם לקפריסין לבלתי נשכח.
    • 3. היסטורי:
      עם ההיסטוריה העשירה שלה שראשיתה אלפי שנים, קפריסין היא אוצר של אתרים ארכיאולוגיים וחורבות עתיקות. חקור את העיר העתיקה של קוריון, בקרו בקברי המלכים בפאפוס, או שוטטו ברחובות ההיסטוריים של ניקוסיה, עיר הבירה. שקול חבילות נופש הכוללות סיורים מודרכים לאתרים המרתקים הללו, המאפשרים לך לשקוע בהיסטוריה הכובשת של קפריסין.
    • 4. חבילות משולבות:
      אם אינכם יכולים להחליט בין יוקרה, הרפתקאות או חוויות היסטוריות, מדוע שלא תבחרו בחבילה משולבת? סוכנויות נסיעות רבות מציעות מסלולי טיול הניתנים להתאמה אישית המאפשרים לך לערבב ולהתאים פעילויות ומקומות לינה שונים. כך תוכלו ליהנות מכל העולמות וליצור חבילת חג שמתאימה באופן מושלם להעדפות שלכם.

    קולאז' של אפשרויות חבילות נופש שונות, כולל אתרי נופש יוקרתיים, פעילויות הרפתקאות וציוני דרך היסטוריים
    קולאז' של אפשרויות חבילות נופש שונות, כולל אתרי נופש יוקרתיים, פעילויות הרפתקאות וציוני דרך היסטוריים

    "להפיק את המרב מהחתונה והחופשה שלך בקפריסין: מה לעשות ולאן ללכת?"

    קפריסין מציעה שפע של אפשרויות להפיק את המרב מהחתונה והחופשה שלכם. הנה כמה המלצות מובילות על מה לעשות ולאן ללכת במהלך שהייתך באי הים תיכוני היפהפה הזה.

    • 1. חקור את החופים המדהימים:
      עם המים הצלולים והחולות הזהובים שלה, קפריסין ידועה בחופים עוצרי הנשימה שלה. בלו יום רגוע בחופים הפופולריים של איה נאפה או פרוטאראס, שם תוכלו לספוג את השמש, לשחות במי הטורקיז וליהנות ממגוון ספורט מים. לחוויה מבודדת יותר, פנו אל החופים הפחות מוכרים כמו מפרץ לארה או מפרץ קונוס, שם תוכלו להירגע בשלווה.
    • 2. גלו חורבות עתיקות ואתרים היסטוריים:
      קפריסין עשירה בהיסטוריה, וביקור בהריסות העתיקות ובאתרים ההיסטוריים שלה הוא חובה. חקור את אתר המורשת העולמית של אונסק"ו של הפארק הארכיאולוגי של פאפוס, המאכלס וילות רומיות שמורות היטב עם פסיפסים מורכבים. אל תחמיצו את העיר העתיקה סלמיס, השוכנת בחוף המזרחי של קפריסין, המציגה חורבות רומיות וביזנטיות מרשימות.
    • 3. לטבול את עצמך בתרבות המקומית:
      נצל את ההזדמנות לחוות את התרבות הקפריסאית התוססת במהלך שהותך. בקרו בכפרים מסורתיים כמו Omodos או Lefkara, שם תוכלו לטייל ברחובות צרים, להתפעל מהארכיטקטורה המסורתית ולקנות אמנות ומוצרים מקומיים. אל תשכחו להתפנק עם מטבח קפריסאי אותנטי, כמו גבינת חלומי, סופלאקי ומזה, בטברנות ומסעדות מקומיות.
    • 4. ליהנות מפעילויות חוצות וטבע:
      קפריסין מציעה מגוון פעילויות חוצות לאוהבי הטבע. טיילו בשבילים הציוריים של הרי הטרודוס, שם תוכלו לגלות מפלים מדהימים וליהנות מנופים עוצרי נשימה. חקור את חצי האי אקאמאס, שמורת טבע הידועה ביופיה המחוספס ובחיות הבר המגוונות שלה. תוכלו גם לצאת לשייט בסירה כדי לגלות את קו החוף המדהים ואפילו לבקר בלגונה הכחולה המפורסמת.

    עם ההכנה וההכוונה הנכונים, החתונה האזרחית שלכם בקפריסין יכולה להיות הגשמת חלום, ולאחריה חופשה מרגיעה ומהנה. קפריסין מציעה שילוב ייחודי של הגדרות רומנטיות, נופים מדהימים, אתרים היסטוריים ומקומות לינה יוקרתיים שהופכים אותה לבחירה אידיאלית עבור זוגות ברחבי העולם.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה