"במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    חתונה אזרחית בעיר לימסול בקפריסין

    מעונינים לבצע טקס חתונה בחו"ל צרו איתנו קשר עכשיו – 0515544300

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

    עיר חוף מושלמת לשילוב חתונה וירח דבש – מה התהליך ואיפה כדאי לבקר? 

     

    מחוז לימסול הוא המחוז הגדול ביותר בקפריסין, אחד היעדים המועדפים על זוגות המעוניינים להינשא בחתונה אזרחית. על פי חוקי המדינה, יהודים חייבים להינשא בארץ בחתונה דתית, דבר המותיר זוגות רבים ללא יכולת להינשא כיוון שהם מוגדרים על פי הרבנות כפסולי חיתון. בין אם לא ניתן לקיים חתונה בארץ או שאין רצון להתחתן דרך הרבנות – רבים מחפשים פתרון אלטרנטיבי. פתרון אפשרי הוא להינשא בחו"ל: בהתאם לקביעת בתי המשפט, על משרד הפנים לרשום זוגות שנישאו בחו"ל כנשואים. קפריסין היא אחד היעדים המועדפים על זוגות גם בגלל הקרבה לארץ וגם בגלל הפשטות היחסית של תהליך הנישואים שם.

    מה נדרש כדי להתחתן בלימסול?

    למדריך המלא לחתונה בקפריסין לחץ כאן 

    קפריסין מחייכת אל המעוניינים להינשא בה. כמות המסמכים הנדרשים היא מועטה, ניתן לקבל אישור על תקינות המסמכים עוד לפני ההגעה, אין צורך בשהייה קודמת ואפשר אפילו לקבל חותמת אישור בינלאומית במקום עריכת הטקס. כמות ההכנות הנדרשת איננה גדולה, אולם ההכנה נדרשת אחרת אתם עלולים להיתקל בסירוב.

    שלבי התהליך (על פי הסדר) הם –

    • אישורי רווקות – אזרחים תושבי ישראל ורווקים יכולים להשיג מסמכים אלו דרך האינטרנט: בקשה לתמצית מרשם האוכלוסין. כל אדם מעל לגיל 18 יכול להוציא על מידע הנוגע לעצמו ללא תשלום. בטופס הבקשה חשוב לציין מה היא סיבת הבקשה ומה המידע הדרוש. הטפסים נשלחים תוך כשבועיים לכתובת המופיעה במרשם האוכלוסין. תושבי חו"ל יכולים להגיש בקשה ולקבל מסמך זה באמצעות השגרירות. במידה ומדובר בגרושים או אלמנים – יש צורך להמציא גם תעודת גירושין או תעודת פטירה.
    • תרגום המסמכים – על כל מסמך שמוצג בקפריסין להיות מתורגם לשפה האנגלית ומאושר על ידי נוטריון. חוקי האישור הנוטריוני קפדניים ולכן יש לשלוח את המסמכים לתרגום של איש מקצועי שמכיר את חוקי המסמכים הללו. אין צורך בתרגום כל המסמך (תמצית הרישום יכולה להכיל מספר דפים) אלא רק את החלקים הכוללים פרטי זיהוי וסטאטוס מצב משפחתי.
    • קבלת אישור נוטריוני – על המסמכים להיות חתומים בחותמת נוטריון המעידה כי התרגום והמסמך המקורי זהים משפטית. כל נוטריון יכול לתת שירות זה. מחיר השירות קבוע לפי מספר המילים המאושרות.
    • החתמת המסמכים בחותמת אפוסטיל – החתימה מתבצעת בבית משפט השלום ומעידה על מקוריות ורשמיות המסמכים. ללא חותמת זו למסמכים אין מעמד בינלאומי. התשלום (35 ₪ למסמך) נעשה באמצעות כרטיס אשראי בלבד. ישנם נוטריונים המספקים גם חותמת זו בתשלום גבוה יותר.
    • בקשת אישור המסמכים מעיריית לימסול – כאשר כל המסמכים בידכם, אפשר לשלוח בקשה לעיריית לימסול בכתובת [email protected]. על הבקשה לכלול צילום כל המסמכים והחותמות, שמותיכם ואת התאריך המבוקש.
    • פרטים נוספים איתם יש להגיע – 2 טבעות נישואין, 2 תמונות פספורט
    • הזמנת טיסה, הסעה ומלון – ניתן לפצל או להזמין כחבילה אחת. ישנן גם חבילות המטפלות גם בצד הבירוקרטי של החתונה, כמובן בתשלום נוסף.
    • טקס החתונה – טקס החתונה מתקיים בבית העירייה. אל הטקס כדאי להגיע כחצי שעה לפני הזמן שנקבע כדי למלא טופס פרטים, להציג את המסמכים הדרושים ולשלם אגרה אצל פקיד הקבלה במזומן בלבד. העירייה מספקת עדים נדרש. הטקס עצמו קצר וכולל הקראת נדרים, החלפת טבעות, צילום תמונות וכמובן חיבוק ונשיקה – בין 10 דקות לרבע שעה. הטקס עצמו מתקיים בבית העירייה בכתובת:
      Kitiou Kyprianou 23, Limassol 3036
    • קבלת תעודות נישואין חתומים בחותמת אפוסטיל – מספר שעות לאחר הטקס, התעודות מונפקות בבית העיריה. ניתן לקבל תעודות והעתקים כשהם כבר חתומים בחותמת אפוסטיל. ללא חותמת זו, הנישואים לא יוכרו בארץ. כאשר מזמינים את התעודות וההעתקים יש לציין שיש להחתימם, כמובן תמורת אגרה נוספת.
    • רישום במשרד הפנים – לאחר החזרה לארץ יש להציג את הדרכונים, תעודת הנישואין המקורית (באנגלית) ותעודות זהות במשרד הפנים על מנת שהנישואין ירשמו במרשם התושבים ותוכרו כזוג נשוי לכל דבר. במידה ולא נדרש שינוי שם, הרישום אינו דורש תשלום נוסף.

    האם ניתן לערוך בקפריסין חתונה של זוגות חד מיניים?

    זוגות חד מיניים אינם יכולים להינשא בארץ כלל. הדבר הקרוב ביותר לנישואין שניתן להשיג הוא רישום במרשם האוכלוסין ובתעודת הזהות כנשואים, אך החוק אינו מכיר בנישואים אלו. זוג חד מיני המנהל משק בית משותף מקבל הכרה כ"ידועים בציבור" וזכויותיהם יקבעו על פי מעמד זה.

    קפריסין מכירה באיחוד בני זוג מאותו המין במסגרת "איחוד אזרחי" שמנוהל על ידי קציני המחוז ולא על ידי העיריות. תעודות איחוד אזרחי לא מוכרות בארץ ולא ניתן לשנות איתן את הסטאטוס בתעודות הזהות.

    עלות חתונה בלמיסול (ללא טיסה, לינה וכלכלה)

    העלויות העיקריות בתהליך: תרגום מסמכי תמצית מרשם האוכלוסין כ- 400 ₪, חתימה נוטריונית כ- 986₪ נכון ל2024, אגרת טקס החתונה כ- 1200 ₪ . עלויות נוספות כוללות חתימה אפוסטיל על המסמכים בארץ, הזמנת העתקים נוספים של תעודת הנישואים (כ-20 יורו להעתק) וחתימת אפוסטיל על תעודת הנישואין (כ-20 יורו נוספים לכל עותק).

    ניתן להוזיל עלויות אלו אם מקדימים ירח דבש לטקס. במידה ותשהו בקפריסין כעשרים ימים לפני הטקס, ניתן להגיש בקשה שם, ולשלם אגרה מופחתת בסך 128 יורו.

    הוצאות נוספות מלבד הוצאות הנסיעה עצמה כוללות בקשות חריגות כגון טקס שמתקיים לא באזור החתונות של בית העירייה או בימים שבת וראשון.

    בקפריסין ניתן להתחתן בכמה מקומות שונים ניתן לקרוא עוד על חתונה בעיריות: לימסול, איה נאפה, ניקוסיה, פאפוס ולרנקה 

    נופש בלימסול

    נופשים מישראל המתעתדים להגיע עם טיסות ללימסול יגיעו אל עיר המציעה שלל חופים נעימים, בתי מלון איכותיים, שווקים הומים וגם מספר מצודות ומקדשים עתיקים. העיר השנייה מבחינת גודל אוכלוסייה בקפריסין ידועה כמצטיינת מבחינת אירוח, והדבר ניכר בתפוסה המלאה במלונותיה, אותם פוקדים ישראלים רבים בעיקר בעונות הקיץ והחגים. למי שמתכנן לשהות בעיר ולצאת ממנה לסיורים בכפרי האזור, כדאי לדעת שבספטמבר מתקיים פסטיבל היין המפורסם הכולל מופעים מסורתיים ומגוון תצוגות יין עם טעימות נדיבות. הסיור בין השדות הפוריים והיקבים הוא חוויה בפני עצמה, בה מומלץ לשלב סעודה במסעדה כפרית מקומית.

    טיסות ללימסול נוחתות קרוב לפארק המים פסורי

    רבבות ישראלים מתכננים להגיע לקפריסין וליהנות ממנעמי האי השכן. טיסות לאי יוצאות מידי יום ועם הנחיתה מרגישים את השינוי באווירה ויוצאים לכבוש את האי, כלומר ליהנות מהאטרקציות הרבות שהוא מציע לנופשים מישראל. אם לקחתם טיסות ללימסול ואתם מתכננים לשהות בסביבות העיר או בפאפוס כדאי לקחת את הילדים לפארק המים הגדול והמרשים פסורי. פארק המים מציע מתקני שעשועים רבים המתאימים לגילאים שונים, וכך יכולה המשפחה להעביר יום שלם של הנאה וליהנות משירותי המסעדה והקפיטריה במקום, וכן ממדשאות רחבות ידיים עם צל ומתקני ספורט צמודים.
    טיסות לקפריסין לטיול בין הכרמים והיקבים המקיפים את לימסול
    אין כמו לצאת לחופשה על מנת לקבל טעימה קטנה מהחיים ללא לחץ ודאגות היומיום. במרחק טיסה כה קצר מישראל שוכן האי הגדול ומציע אפשרויות נופש בלתי נדלות, החל מחופים יפהפיים ומלונות חמישה כוכבים, ועד לכפרים שלווים הפזורים על פני נופים ים תיכוניים. בירת האי היא ניקוסיה ואילו העיר השנייה בגודלה ובחשיבותה היא לימסול, המהווה מרכז כלכלי חשוב במיוחד בזכות הנמל הסואן שלה. מלבד הנמל, תושבי העיר מוציאים את לחמם גם מעסקי התיירות הפורחים, אם בחנויות הרבות ובטברנות שלאורך טיילת החוף, ואם בבתי הארחה משפחתיים ובמלונות. בד בבד, רבים מהתושבים עוסקים גם בגידול כרמים ובייצור יינות ביקבים שבסביבת העיר.

    דילים הכוללים טיסות ורכב שכור ללימסול

    זה הזמן לקנות כרטיסי טיסה לקפריסין ולהזמין רכב שכור שיחכה בשדה התעופה בלרנקה. באי המופלא שפע של ערים, כמו לימסול, ועיירות נפלאות לבקר בהן ולחובבי הטבע מובטח טיול בין הרים, מפלים ונחלים. רבים מהישראלים המגיעים לנופש מעדיפים לצאת לטיולי כוכב בהם ישנים במלון אחד במהלך כל החופשה וממנו יוצאים מידי יום לכיוון אחר לטייל. כדאי לשלב בין טיולים בהרים ומרכז האי לבין טיולים בין כפרים ציוריים השוכנים לצד החופים הקסומים. קל להתנייד באי והשילוט מופיע גם באנגלית לטובת התיירים הרבים השוטפים את האי.

    כל יום תוכלו להגיע ללימסול עם טיסות מישראל

    קפריסין, הנמצאת במרחק של כ-40 דקות טיסה מתל אביב או מחיפה, היא יעד תיירות מושך ביותר ומלא באטרקציות המתאימות לכל מי שחושב על נופש. מדינה זו שוכנת על האי השלישי בגודלו בקבוצת האיים בים התיכון, והיא מזכירה בשפתה, בתרבותה, במטבחה ואפילו במנטאליות שלה את יוון. חופים בתוליים עם מים צלולים, נוף הררי עוצר נשימה, אתרים היסטוריים וערים ציוריות הם מקצת משכיות החמדה של האי המיוחד הזה. טברנות מקומיות, אוכל משובח, שווקים צבעוניים, מועדוני לילה בסגנון פולקלוריסטי ובלווי נגינת הבוזוקי ואווירה רגועה ובלתי נשכחת מחכים לתיירים הרבים, הבוחרים לעשות נופש בקפריסין. טיסות ללימסול יוצאות מישראל, מדי יום ונושאות איתן זוגות אוהבים, צעירים חסרי מנוח וגם משפחות עם ילדים.

    חופשה באפיסו מתחילה עם טיסה ללימסול

    אם אתם בעניין של טיסות לקפריסין, אבל קצת פחות מעוניינים במקום הומה אדם, יש לאי השכן פתרונות מושלמים בשבילכם המגיעים בצורת בתים מסורתיים באזורים הכפריים השקטים יותר. למעשה, תוכלו לרכוש חבילות לכפר אפיסו שם תזכו בקוטג' מהמם המוקף בכרמים ועצי שקדים וזית, וכל זה במרחק 20 דקות נסיעה מלימסול. כך שכשמגיע הערב ומתחשק לכם בכל זאת להתחכך בתיירים נוספים כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לרכב השכור. מקומות נפלאים נוספים למגורים הם הכפרים היפים לופו ופאנו לפקרה.

    לימסול, עיר הנמל הגדול והמרכזי ביותר בקפריסין, ואחת מהערים הגדולות ביותר בכל רחבי האי. אוכלוסיית לימסול מונה כ-230,000 איש, והיא העיר השנייה בגודלה בקפריסין ברמת האוכלוסייה אחרי הבירה ניקוסיה. לימסול ממוקמת בחלקו הדרומי של האי, והיא נחשבת ליעד תיירותי מבוקש בעיקר בקרב תיירים המגיעים לקפריסין מרחבי אירופה. הגעה ללימסול מתאפשרת באמצעות נסיעה בת שעה אחת בלבד משדה התעופה בלרנקה, או לחילופין, באמצעות הגעה ישירה אל הנמל המרכזי בקפריסין במסגרת שייט לאי מנקודות שונות בעולם.

    לימסול ויש בה הכול!

    מעבר להיותה עיר נמל תיירותית ומרכזית בקפריסין, לימסול נחשבת גם לעיר תעשיית היין של האי. ברחבי העיר ממוקמים מספר כרמים ויקבים גדולים המייצרים יינות לכל רחבי העולם. העיר היא מפגש של רצועת חוף מרהיבה, אתרים היסטוריים חשובים הממוקמים במרכז העיר ושפע של אירועי תרבות ומתחמי בילוי.

    אתרים בולטים בלימסול

    Curium- אתר ארכיאולוגי חשוב המכיל תיאטרון רומי שנבנה במאה ה-2 לספירה.

    טירת קולוסי KOLOSSI- טירה עתיקה הממוקמת במרכז לימסול. הטירה היא למעשה בניין מרשים מתקופת ימי הביניים. המבנה הייחודי מכיל מדרגות בצורת ספירלה אל ראש המבנה.

    רצועת החוף של לימסול – 16 ק"מ של רצועת חוף מרהיבה המשלבת בתוכה טיילת תיירותית תוססת ומלאת אטרקציות (מסעדות, בארים, טברנות, מועדוני לילה ועוד). החופים הייחודים של לימסול מתאפיינים בחולות אפורים, או לחילופין, בסלעים גדולים וחלוקי נחל בחופים הנמצאים מחוץ לעיר.

     

    מצודת לימסול- מצודה ששופצה עוד במאה ה-19 על גבי מבנה עתיק יותר. המצודה מורכבת בחללים צרים וארוכים ומאכלסת בתוכה את מוזיאון ימי הביניים.

    כנסיית קתרינה הקדושה- אחת מ-4 הכנסיות הקתוליות הממוקמות בלימסול.נחשבת ליפה והעתיקה שביניהן. הכנסייה ממוקמת מול הטיילת התיירותית בעיר.

    טיילת לימסול-  טיילת מרשימה המעניקה לכם מפגן מרשים של אסתטיקה ונוי. הטיילת מורכבת מעשרות עצים, מרחבי דשא ירוקים ופינות מוצלות. לאורך הטיילת פזורות מסעדות, בתי קפה טברנות מקומיות.

    פסטיבל היין-  אירוע ססגוני המתקיים בעיר. במהלך ימי הפסטיבל ( הנערך בחודש אוגוסט בשיאה של עונת התיירות) תוכלו לקחת חלק מחוויה משכרת של יין טוב, מוסיקה טובה וכמובן הרבה אוכל טוב. במידה ואתם מבקרים בעיר מחוץ לימי הפסטיבל מומלץ לבקר באחד היקבים הרבים הפועלים בעיר.

    מה כדאי לעשות בלימסול?

    לימסול נמצאת  על קו החוף הדרומי בקפריסין, במרחק של כשעת נסיעה מנמלי התעופה שבלרנקה ובפפוס. היא העיר השנייה בגודלה לאחר ניקוסיה – מעט יותר גדולה מרמת גן. העיר העתיקה סובבת סביב מבצר לימסול והנמל הישן ובית העירייה קרוב לשניהם.

    בלימסול חופי ים מקסימים, טיילת המוארת גם לאחר שעות השקיעה, טברנות עליזות ואזורים עתיקים ושוקקי חיים גם בשעות הערב.  באזור, ישנה אפשרות לצאת לטיולים באזור ההררי של קפריסין בינות כפרים ציוריים שלווים, נופים מרהיבים ועתיקות רבות עניין.

    הטברנות המקומיות מציאות מבחר מאזטים עם או בלי מנות עיקריות. הליווי המקובל הוא של אחד מהיינות המקומיים המצוינים, בירה ולסיום קפה קפריסאי (חלילה לא טורקי). האזור שליד מבצר לימסול מהווה מרכז בילוי לילי – ומרכז קניות ובילוי במהלך היום.

    יש שני זמנים שכדאי לזכור בלימסול – ספטמבר, בו מתקיים פסטיבל היין ופברואר אז מתקיים הקרנבל של לימסול.

    תחבורה

    משדה התעופה קיים שאטל ללרנקה שעוצר ליד מלון גראנד ריזורט. ממלון זה ניתן לקחת אוטובוס מספר 30 העובר בין רב מלונות העיר.

    דרך נוספת להגיע ללימסול היא דרך הים: בקרוז העוגן בנמל העיר או בהפלגות קו אל העיר וממנה. ההפלגות בישראל יוצאות מהעיר חיפה.

    הדרכים העיקריות להתנייד בעיר כוללות אוטובוסים, מוניות, אופניים ורכב שכור. שימו לב כי הנהיגה בקפריסין מסוכנת גם כי המקומיים לא נוהגים להקפיד על חוקי התנועה במיוחד ובעיקר כי בניגוד לארץ – הנסיעה היא מצידו השמאלי של הכביש. מערך האוטובוסים בלימסול חודש בשנים האחרונות אך עדיין קיימת אפשרות לזמן ציפייה ארוך לאוטובוס. מוניות הן אחת הדרכים המקובלות להתניידות על ידי תיירים אך יש לשים לב לכך שלעתים קרובות הנהג אינו מפעיל מונה, ולאו דווקא מחייב בסכום שנקבע. כדאי גם לשים לב שהגעתם ליעד המבוקש ולא ליעד מתחרה הקשור עסקית עם נהג המונית. אופניים ניתן לשכור במלונות גדולים או ברחוב. יתרון ההשכרה בנקודות עיגון ברחוב לאופניים היא האפשרות להחזירם בכל נקודת עיגון אחרת.

    חבילת הכל כלול או הזמנה לחוד?

    אין תשובה של ממש לשאלה זו: בחבילת הכל כלול לעריכת חתונה אזרחית בקפריסין תשלמו יותר אבל תתרוצצו פחות. אם יש לכם כסף אבל אין לכם זמן אולי זו האופציה העדיפה עבורכם. אפשר גם לסדר הכל לבד, להזמין לבד טיסה ומלון, לארגן טיולים ומסמכים. האופציה הזו זולה יותר, גמישה ומותאמת בדיוק עבורכם (הרי אתם בחרתם כל פריט בה) אבל תדרוש זמן התעסקות.

    זכרו לבחור בטיסה שתגיע מספר שעות לפני הזמן שקבעתם לטקס החתונה. טיסות מאחרות, פקקים ויתר מרעין בישין עלולים לעכב בלא מעט. כיוון שעליכם לקבוע מראש את מועד הטקס, אל תתפתו לחפש דילים של הרגע האחרון. חיפוש של חודשיים ויותר מראש יאפשר לכם לבחור בטיסה שמתאימה בדיוק לכיס שלכם.

     

    לימסול היא עיר שוקקת שמציעה למתחתנים בה אפשרות לצאת לירח דבש של חופים, טברנות ופאבים בה וטיולים קסומים באזור. בין אם בחרתם בחבילת נופש או ביצעתם את כל הסידורים לבד – אל תשכחו להנות, ושיהיה במזל!

    חתונה אזרחית לימסול

    מדריך מקצועי זה מספק סקירה מקיפה של תכנון וביצוע חתונה אזרחית בלימסול, קפריסין. הוא מציע מדריך שלב אחר שלב, החל מדרישות ונהלים משפטיים ועד לבחירת המקום המושלם, והיבטים חיוניים נוספים שיש לקחת בחשבון לקראת היום המיוחד שלכם.

    "למה לבחור בלימסול לחתונה האזרחית שלך?"

    לימסול, הממוקמת על החוף הדרומי של קפריסין, היא היעד המושלם לחתונה האזרחית שלכם. עם החופים המדהימים, הנופים הציוריים והמורשת התרבותית העשירה שלה, לימסול מציעה רקע ייחודי ורומנטי ליום המיוחד שלכם.

    אחת הסיבות העיקריות לבחור בלימסול היא המקומות היפים והמגוונים שלה. מאתרי נופש מפוארים על חוף הים ועד למבנים היסטוריים אלגנטיים, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לסגנון ולהעדפות שלכם. בין אם אתם מדמיינים טקס קטן ואינטימי או חגיגה גדולה עם כל יקיריכם, בלימסול יש את המקום המושלם להפוך את חתונת החלומות שלכם למציאות.

    בנוסף לנוף המדהים שלה, לימסול ידועה גם באווירה החמה והמסבירת פנים שלה. הקהילה המקומית מחבקת חתונות וחגיגות, וגורמת לך ולאורחים שלך להרגיש כמו בבית. העיר מצוידת היטב גם במעצבי חתונות מקצועיים, צלמים וקייטרינג שיוכלו לסייע לכם ביצירת אירוע ללא רבב ובלתי נשכח.

    יתר על כן, לימסול מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות להנאתכם ולאורחיכם לפני ואחרי החתונה. מחקור את ההריסות העתיקות של אמתוס ועד להתמכר לחיי הלילה התוססים של העיר, יש משהו לכל אחד. החתונה שלכם בלימסול יכולה להיות יותר מסתם אירוע של יום אחד; זו יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת וסוחפת עבורך ועבור יקיריכם.

    נוף עוצר נשימה של טקס חתונה המתקיים במקום על חוף הים בלימסול.
    נוף עוצר נשימה של טקס חתונה המתקיים במקום על חוף הים בלימסול.

    הבנת החוקיות: מהן הדרישות החוקיות לחתונה אזרחית בלימסול?

    לפני תכנון החתונה האזרחית שלך בלימסול, חיוני להבין את הדרישות החוקיות. ראשית, שני הצדדים חייבים להיות בני 18 לפחות כדי להתחתן. אם מי מהצדדים מתחת לגיל 18, נדרשת הסכמת הורים. שנית, עליך לספק זיהוי תקף, כגון דרכונים או תעודות לידה, כהוכחה לזהות ולגיל.

    בנוסף, אם אתה או בן זוגך הייתם נשואים בעבר, תצטרכו לספק תעודות גירושין או פטירה כדי להוכיח את פירוק הנישואים הקודמים. חשוב לציין כי יש לתרגם את המסמכים ליוונית או לאנגלית אם הם בשפה אחרת.

    כדי להמשיך בנישואין, יהיה עליך לקבל רישיון נישואין מעיריית לימסול. הדבר כרוך במילוי טופס בקשה ותשלום העמלות הנדרשות. טופס הבקשה ידרוש פרטים כגון המידע האישי שלך, עיסוקך ולאום.

    לאחר מתן רישיון הנישואין, עליך לקבוע פגישה עם פקיד הנישואין בעיריית לימסול לסיום התהליך. במהלך המינוי יצטרכו שני הצדדים להיות נוכחים יחד עם שני עדים בני 18 לפחות.

    "איך לבחור את המקום המושלם בלימסול?"

    כשזה מגיע לבחירת המקום המושלם לחתונה האזרחית שלך בלימסול, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. הנה כמה נקודות עיקריות שכדאי לזכור:

    • 1. מיקום:
      לימסול מציעה מגוון מיקומים מהממים לחתונה האזרחית שלכם. שקול אם אתה מעדיף טקס על חוף הים, סביבה גן מקסימה או אולם נשפים מפואר של מלון. חשבו על האווירה ועל הרקע שאתם מדמיינים ליום המיוחד שלכם.
    • 2. קיבולת ומתקנים:
      קבעו את מספר האורחים שאתם מצפים להזמין לחתונה שלכם והבטיחו שהמקום יוכל להכיל אותם בנוחות. בנוסף, בדקו אם המקום מספק מתקנים חיוניים כמו שירותים, מלתחות וחניה לנוחות האורחים שלכם.
    • 3. שירותים ומתקנים:
      קחו בחשבון את השירותים והשירותים שמספק המקום. מקומות מסוימים מציעים קייטרינג פנימי, שירותי קישוט ואפילו סיוע בתכנון חתונה. שקול אם אתה מעדיף מקום שמציע חבילות הכל כלול או אם אתה רוצה את הגמישות להביא ספקים משלך.
    • 4. תקציב:
      חיוני להקים תקציב לחתונה האזרחית שלכם בלימסול ולמצוא מקום שמתאים למגבלות הכלכליות שלכם. השווה מחירים וחבילות המוצעות על ידי מקומות שונים כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך.

    זכרו לבקר במקומות הפוטנציאליים באופן אישי כדי לקבל תחושה של החלל והאווירה שלו. זה ייתן לך מושג טוב יותר האם זה מתיישב עם החזון שלך ליום המיוחד שלך. בנוסף, אל תהססו לבקש הפניות או לקרוא ביקורות של זוגות קודמים שערכו את חתונותיהם במקומות שאתם שוקלים.

    מונטאז' של מקומות חתונות שונים בלימסול, החל מאתרי נופש על חוף הים ועד למבנים היסטוריים.
    מונטאז' של מקומות חתונות שונים בלימסול, החל מאתרי נופש על חוף הים ועד למבנים היסטוריים.

    הופכים אותו לבלתי נשכח: אילו אלמנטים נוספים יכולים להפוך את החתונה בלימסול לייחודית?

    ניתן להפוך את החתונה בלימסול לבלתי נשכחת עוד יותר על ידי שילוב אלמנטים ייחודיים המשקפים את האישיות והסגנון שלך. הנה כמה רעיונות שיבלטו את היום המיוחד שלך:

    • 1. השפעות תרבותיות:
      קפריסין היא מדינה עשירה בהיסטוריה ותרבות. שקול להחדיר אלמנטים של מסורות קפריסאיות לחתונה שלך, כגון שילוב מוזיקה מסורתית, ריקודים, או אפילו הגשת מעדנים מקומיים בקבלת הפנים שלך. זה לא רק יוסיף נופך ייחודי לחתונה שלך אלא גם יחגוג את התרבות המקומית.
    • 2. קישוטים מותאמים אישית:
      הוסף מגע אישי לחתונה בלימסול שלך על ידי שילוב קישוטים מותאמים אישית. משילוט מותאם אישית ועד מפיות מונוגרמיות או אפילו קשת חתונה בהזמנה אישית, הפרטים הקטנים האלה יכולים להשפיע רבות ולהפוך את החתונה שלך באמת מיוחדת במינה.
    • 3. בידור ייחודי:
      הפתיעו את האורחים שלכם עם אפשרויות בילוי ייחודיות שחורגות מהתקליטן המסורתי לחתונה. שקול לשכור מוזיקאים או מבצעים מקומיים כדי לספק מוזיקה חיה או ריקודים מסורתיים. אתה יכול אפילו לארגן מופע זיקוקים או הופעה מיוחדת כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת לכולם.
    • 4. קוקטיילים חתומים:
      צרו קוקטיילים ייחודיים המשקפים את הטעם והאישיות שלכם כזוג. עבדו עם המיקסולוג של המקום כדי לפתח תפריט משקאות ייחודי המייצג את סיפור האהבה שלכם. האורחים יעריכו את ההתחשבות והיא תוסיף נופך מהנה ומותאם אישית לחגיגת החתונה בלימסול שלכם.
    • 5. חוויות אורח אינטראקטיביות:
      שקול לשלב חוויות אינטראקטיביות להנאת האורחים שלך. מתאי צילום עם אביזרים המשקפים את הנושא שלך ועד למשחקים או תחנות אינטראקטיביות, פעילויות אלה ישאירו את האורחים שלך מעורבים וייצרו זיכרונות מתמשכים.

    חתונה אזרחית בלימסול, קפריסין, יכולה להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. עם תכנון קפדני, עמידה בדרישות החוק ומבחר מקומות מפוארים, החתונה שלכם יכולה להיות קסומה כמו העיר עצמה. מדריך זה נועד לסייע לך בניווט בתהליך, כדי להבטיח שהיום שלך יהיה חלק ונטול מתח ככל האפשר.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד