חתונה בעירייה בקפריסין

לראשונה בישראל הרשמה אונליין בעברית לחתונה בקפריסין

שימו לב – ניתן לקבוע תאריך רק לאחר שיש לכם את המסמכים מוכנים -צריכים עזרה בהכנת המסמכים? צרו איתנו קשר 051-55-44-300

ניתן להירשם לחתונה בקפריסין בעיריית לרנקה, בעיריית איה נאפה, עיריית פאפוס, עיריית לימסול, עיריית ניקוסיה, עיריית אראדיפו, עיריית פוליס.

לראשונה בישראל אנו גאים להציג שיתוף פעולה בין האתר שלנו  free-wedding.info ובין עירייות קפריסין השונות.

החלטנו לקחת חלק בפעילות למען הקהילה ולעמוד לצידם של הזוגות הצעירים המעוניינים להתחתן בקפריסין, בשיתוף פעולה ייחודי, כדי לאפשר לזוגות המעוניינים להתחתן בקפריסין למלא טופס בקשה אונליין לחתונה בעיריות השונות בשפה העברית !

בכל אחד מהעיריות תמצאו מידע בשפה העברית שיעזור לכם להחליט איפה אתם מעוניינים להתחתן ולפנות באמצעות טופס בקשה פשוט לעירייה הרצויה.

שיתוף הפעולה נוצר כידי להקל על הזוגות המעוניינים לקבוע מועד חתונה בעיריות השונות בקפריסין, לפי בחירת העיר ומיקום העירייה בתוך העיר.

עיריות קפריסין השונות המשתפות איתנו פעולה מעוניינות לעזור לכם להנגיש את המידע שאתם זקוקים וכל זאת בשפה העברית במטרה לשפר את שירות הלקוחות שלהם והיחסים מול ישראל.

זמן התארגנות לחתונה בקפריסין 

את החתונה כדאי לקבוע לפחות שלושה שבועת מראש. שימו לב כאשר אתם קובעים את החתונה לתאריך שישאיר לכם מספיק זמן להתארגנות, מבלי להיכנס ללחץ מיותר. אתם צריכים לזכור שיש להכין את המסמכים הדרושים: להזמין תמצית רישום ממשרד הפנים, לשלוח את תמצית הרישום לתרגום, להחתים ע"י נוטריון וחותמת אפוסטיל, לקנות כרטיסי טיסה ולהזמין מלון.

כיצד לקבוע את מיקום החתונה בקפריסין

ההמלצה שלנו למיקום החתונה בקפריסין היא על פי הזמן אשר תרצו להשאר בקפריסין. במידה ואתם מעוניינים לטוס לחתונה בלבד ולחזור במהירות, עדיף לטוס ללרנקה או לפאפוס מכיוון שלשם יש טיסות ישירות והמרחק משדה התעופה הוא קצר, כך שניתן לבחור מלון קרוב לבית העירייה להתחתן ולחזור לארץ.

במידה ואתם מעוניינים לשלב גם חופשה בקפריסין, עדיף לבחור קודם כל דיל באחד מאתרי הנסיעות, למשל באיה נאפה ולפי מיקום המלון יש לבחור את העירייה הקרובה ביותר.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא כמה מיוחד אתם רוצים את הטקס שלכם. ברוב העיריות ניתן לקבל שרותי חיתון במקומות נוספים כמו על חוף הים או שיט ביאכטה. השרות הוא בתוספת תשלום של 350 יורו לערך ויש לבדוק בעירייה איזה שירותים הם מציעים.

 

הוזלת חתונה בקפריסין

כאשר מתחתנים בקפריסין ישנם מחירים קבועים ומחירים משתנים. העלות הקבוע היא עלות טקס החתונה שעולה 300 יורו ועלות המסמכים שעולים 927 שקלים, מעבר לזה אנו ממליצים להשוות מחירים ולסגור את הדיל המשתלם ביותר.

למי שמעוניין להוזיל את החתונה יש לקחת בחשבון שבחורף עלות הטיסות והמלונות זולים עד 50% מהקיץ וניתן לשדרג את החופשה שלכם בכמה רמות.

 טקס חתונה אזרחי בארץ

מרבית הזוגות הצעירים שמתחתנים בקפריסין עושים זאת כידי שלא לעבור ברבנות, אצל רבים מן הזוגות עולה השאלה מתי כדי לטוס לקפריסין להתחתן? לפני או אחרי הטקס בארץ.

התשובה תלויה רק בכם אין חוק שמחייב אתכם להתחתן לפני או אחרי הטקס האזרחי שלכם, הכל שאלה של מה אתם מרגישים. מרבית הזוגות מתחתנים בקפריסין לפני שהם מתחתנים בארץ ובכך הם יכולים לגשת למשרד הפנים מיד לאחר הטקס שלהם בארץ ולעשות שינוי סטאטוס לנשואים.

 

זמני החתונות בעיריות בקפריסין

בקפריסין ניתן להתחתן בין הימים שני – לשישי בדרך כלל בשעות הבוקר. בחלק מן המקומות תתבקשו להגיע יום קודם כדי להגיש את המסמכים שלכם ולמלא טופס מקומי עם פרטים אישיים. לכן כדאי לברר זאת מול העירייה ולקחת זאת בחשבון כאשר קובעים את זמני הטיסה.

 

הוראות הרשמה אונליין לחתונה בקפריסין

בהמשך העמוד תוכלו למצוא מיקומים שונים שבהם ניתן להתחתן בקפריסין, עד היום הייתם צריכים למצוא את האיימייל של אותה עירייה ולרשום להם מייל בשפה האנגלית.

בעזרת המערכת שלנו אתם יכולים למלא את השמות שלכם באנגלית ואת התאריך שבו אתם מעוניינים להתחתן, פרטים אלו נשלחים ישירות לעירייה שבחרתם בנוסף לטופס בקשה שממלוא באופן אוטומטי לפי הפרטים השלכם.

חשוב להדגיש ששליחת הטופס דרך המערכת שלנו אינו מהווה אישור סופי, אלה רק בקשה ראשונית. 

לאחר שליחת הטופס דרך המערכת, אתם צריכים לקבל תשובה ישירות מהעירייה בקפריסין, בדרך כלל המענה הוא עד שלושה ימי עסקים (יש לזכור שהם לא עובדים ביום ראשון). לאחר המענה הראשוני יש לשלוח לעירייה בקפריסין את המסמכים ואת צילום הדרכונים שלכם ולקבל לאישור סופי.

רק לאחר שיש לכם אישור סופי של המסמכים ושל תאריך החתונה, אתם יכולים להיות רגועים.

הוראות לאפוסטיל על תעודת הנישואין בקפריסין

לאחר החתונה יש צורך להחתים את תעודת הנישואין בבית המשפט בחותמת אפוסטיל. תעודה שלא תחתם, לא תתקבל ע"י משרד הפנים. את האפוסטיל ניתן להחתים באופן עצמאי או ניתן לבקש את השירות מהעירייה. יש להתעניין על השירות ישירות מול העירייה בזמן קביעת התור דרך המערכת.

קביעת מועד אונליין לחתונה בקפריסין בלרנקה

לרנקה הוא המקום בו רוב הזוגות מחליטים להתחתן. המיקום האסטרטגי של היכל החתונה הנמצא 10 דקות נסיעה משדה התעופה, הפכו אותו לפופולארי מאוד בקרב הזוגות המתחתנים.

החתונה בלרנקה לא מתבצעת בבית העירייה כמו בעיריות האחרות אלה במבנה המיועד לחתונות אזרחיות ונמצא כמה דקות הליכה מבית העירייה.

המבנה הוא מבנה ששוחזר לאחרונה מהמאה ה19 הממוקם ברחוב מסורתי צר ממש ליד הטיילת הציורית של נהר לרנקה. המבנה שוחזר בסגנון קפריסאי מסורתי, ונמצא ממש ליד בניין העירייה ובמרחק הליכה קצר מטיילת לרנקה.

מבנה ייחודי זה יספק לכם תחושה קפריסאית אמיתית לחתונה האזרחית שלכם, המבנה משלב ריהוט מסורתי המשלים את הקסם בהיכל החתונה. הטברנות היפות המשלבות נוף לים ומסעדות מצוינות לאורך הטיילת ישלימו את האווירה ואת החגיגות שלכם לאחר החתונה האזרחית שלכם.

מיקום ופרטים בניין העירייה לרנקה: 

    CIVIL MARRIAGE DEPARTMENT

    ZENONOS KITIEOS 5

    6023 LARNACA

    C/O ANDRY TZIONI / PARASKEVI ANASTASIOU

    [email protected]

    0035724816564 / 0035724816581

    arnaka.com

    Websitewww.larnaka.com

שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית לרנקה.

לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

    יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
    עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

    מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

    מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



    *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

    • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
    • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור

    קביעת מועד אונליין  לחתונה בקפריסין איה נאפה

    מבקשים לבצע את המסמכים בצורה שונה שעולה יותר כסף, אין בית משפט בעיר ולכן אין החתמת אפוסטיל באותו היום.

    איה נאפה הוא אחד היעדים התיירותיים האהובים ביותר ברחבי העולם, העיירה ידוע כאתר נופש קוסמופוליטי מאז 1994. איה נאפה נחשב לאחד ממקומת החתונה האידיאלים בקפריסין שבו אלפי זוגות ממדינות רבות באירופה ובמזרח התיכון בוחרים להתחתן ולשלב ירח דבש רומנטי .

    איה נאפה ממוקם בחוף המזרחי של קפריסין קרוב מאוד לפמגוסטה סיטי, עיירה של יופי טבעי – חופים חוליים זהובים עם גוונים בהירים של מים כחולים, שקיעות רומנטיות שהן הרקע המושלם לחתונה שלכם.

    איה נאפה מציג לכם צד היסטורי ותרבותי עם אנשים ידידותיים ומסבירי פנים. זהו בהחלט מקום ייחודי עבור אלה שרוצים לבלות עם היקרים ללבם ביום המיוחד של חייהם .

    נישואין אזרחיים יכולים להיות חגיגיים בעיריית איה נאפה על פי חוק הנישואין 101 (I) של שנת 2003. טקסים אזרחיים מבוצעים באולם העירייה איה נאפה.

    מיקום הטקס באיה נאפה

    הטקס עצמו הוא שירות אזרחי קצר שנערך על ידי ראש העיר או על ידי אחד קציני הנישואין מיום שני עד שישי בין השעות :11.00-18.00, ובימי שבת בין השעות 11.00 – 14.00, למעט בחגים מקומיים .

    טקסים אזרחיים מבוצעים באולם העירייה איה נאפה, האמפיתיאטרון או מקום מורשה אשר בעל רישיון לעשות חתונות ובמקומות חדשים אשר נוצרו לאחרונה על ידי עיריית איה נאפה. חתונה באיה נאפה אידיאלי כדי ליצור את היום המיוחד שלכם מלא זיכרונות שיימשכו לעד. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מקומות זמינים, המתאימים ביותר לחלומותיכם, מטקס שקיעה בים, לאולם נשפים רשמי או טקס יחף רומנטי על החול הזהוב.

    מיקום ופרטים בניין העירייה ב איה נאפה

    פירטי התקשרות:בית העירייה איה נאפה חתונה בקפריסין

    איימל : [email protected]

    Anna Assioti Zakheou

    Weddings Department

    25 Agias Mavris Street

    P.O.Box 30026

    5340 Agia Napa, Cyprus

    Tel. :  (+357)23816309, 23816327

    Fax.: (+357)23723904

    www.facebook.com/ayianapacivilweddings

    www.agianapa.org.cy

     

    שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית איה נאפה.

    לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

      שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

      שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

      האימייל: (חובה)

      מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

      יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
      עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

      מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

      מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



      *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

      • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
      • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור
      • בדרך כלל האפוסטיל מגיע יום אחרי החתונה יש לקחת זאת בחשבון

      קביעת מועד אונליין לחתונה בקפריסין ניקוסיה

      *לחתונה בניקוסיה יש צורך בתעודת לידה וחותמת אפוסטיל של משרד החוץ

      ניקוסיה הינה עיר הבירה של האי קפריסין, בעלת היסטוריה של מעל 1,000 שנים, למרות המורשת המפוארת שלה ניקוסיה היא יודעת לשלב בין תרבות ומודרניות. ניקוסיה מוקפת בחומות הוונציאניות שנבנו במאה ה-16 על ידי הכובשים הוונציאנים, בלב העיר ניתן למצא את ניקוסיה העתיקה המציגה לתיירים מוזיאונים, כנסיות ומקדשים עתיקים, בניינים ניאו-קלאסיים ורחובות צרים ורומנטיים המלאים קסם.

      ניקוסיה היא מרכז קפריסין עם כל משרדי הממשלה הגדולים, משרדי המוסדות הפיננסיים ושפע של עסקים גדולים, בינוניים וקטנים. מחוץ לחומות הוונציאניות של עיר ניקוסיה נמצאת עיר מודרנית מודרנית בעלת תחושה קוסמופוליטית של עיר אירופאית. העיר מומלצת לאוהבי התרבות המשולבת בין הישן לחדש ובין הרומנטי למודרני.

      אם אתם מעוניינים בטקס נישואים אזרחי בעיריית ניקוסיה יש צורך להגיש בקשה למשרד הנישואים האזרחיים באמצאות טופס ההרשמה המצורף.

      טקס נישואין אזרחיים מתקיים בבית העירייה של ניקוסיה, בכיכר אלפתריאס

      להלן פירוט העמלות בגין הנהלים הנ "ל של הנישואין האזרחיים:

      לפי נוהל מיוחד – €281,92 (שבו רוב הישראלים מתחתנים )

      על ידי הודעה של נישואין – 128,15 € ( מי שיכול להגיע ולהגיש את המסמכים שבועים מראש)

      עותק מאושר – 13,67 € (עותק נוסף של תעודת הנישואין)

       

      ימי עבודה ושעות עבודה:

      ימי שני עד שישי מ -8:00 – 15:00.

      מיקום ופרטים בניין העירייה ב ניקוסיה

       

      • LEFKOSIA (NICOSIA) MUNICIPALITY

      AddressP.O.Box 21015, 1500 Lefkosia (Nicosia)

       

       

      Tel357 22 797000

      Fax357 22 663363

      Email: [email protected]

      m[email protected]

      Websitewww.nicosia.org.cy

      שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית ניקוסיה.

      לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

        שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

        שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

        האימייל: (חובה)

        מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

        יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
        עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

        מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

        מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



        *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

        • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
        • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור
        • בדרך כלל האפוסטיל מגיע יום אחרי החתונה יש לקחת זאת בחשבון

        קביעת מועד אונליין לחתונה בקפריסין לימסול

        • לחתונה בלימסול יש צורך בתעודת לידה ולהגיע יום לפני החתונה להסדר המסמכים, אנחנו ממליצים להתחתן בעירייה אחת

        עיריית לימסול מציעה לזוגות את ההזדמנות להתחתן במקומות מגוונים כמו מזח חוף הים, גן החיות של לימסול, או אפילו טירה מימי הביניים במרכז העיר העתיקה. שילוב של אווירה רומנטית ושמים הכחולים. לימסול צוברת פופולריות כמקום חתונה מבוקש בשנים האחרונות.

        כאשר זוג מחליט להתחתן בשטח ציבורי ,השטחים הציבוריים שהוזמנו לטקס החתונה סגורים לציבור במהלך הטקס והקבלה, על מנת להציע פרטיות לבני הזוג ואורחיהם.

        זוגות שבוחרים במיקום אחר מלבד העירייה מחויבים בתוספת של 500 אירו, בתשלום כלולים הפריטים הבאים:

        • ביתן עם וילונות לבנים
        • 50 כסאות
        • שטיח לבן
        • טול לבן לקשט מקום
        • 2 שולחנות
        • שמפניה לזוג
        • עץ זית מיניאטורי דקורטיבי כמתנה לבני הזוג

        מיקום ופרטים בניין העירייה בלימסול

        שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית לימסול.

        לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

          שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

          שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

          האימייל: (חובה)

          מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

          יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
          עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

          מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

          מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



          *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

          • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
          • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור
          • בדרך כלל האפוסטיל מגיע יום אחרי החתונה יש לקחת זאת בחשבון

          קביעת מועד אונליין לחתונה בקפריסין GEROSKIPOU MUNICIPALITY (ההמלצה שלנו בפאפוס)

          בית העירייה נמצא כשלושה קילומטר בלבד מבית העירייה המרכזי של פאפוס.

          אנחנו ממש ממליצים להתחתן בבית העירייה של גירוסקיפו מאשר בבית העירייה המרכזי של פאפוס.

          הערה: בגלל שזו אחת העיריות העמוסות בקפריסין לוקח להם לפעמים עד שבועיים לספק אישור תאריך

           

          מיקום ופרטים בניין העירייה GEROSKIPOU MUNICIPALITY  : 

          • GEROSKIPOU MUNICIPALITY   

          AddressP.O.Box 63015, 8210 Geroskipou

          Tel357 26960797, 357 26960823

          Fax357 26963840, 357 26961247

          Email: [email protected]

          Websitewww.geroskipou-municipality.com

          שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית GEROSKIPOU MUNICIPALITY (מחוז פאפוס).

          לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

            שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

            שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

            האימייל: (חובה)

            מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

            יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
            עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

            מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

            מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



            *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

            • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
            • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור

            קביעת מועד אונליין  לחתונה בקפריסין בפאפוס

            אנחנו פחות ממליצים להתחתן בבית העירייה הראשי של פאפוס בשל דרישות מיוחדות שלא יידרשו במקומות אחרים אשר נמצאים במחוז.

            יש צורך להגיע יום לפני החתונה להסדר המסמכים ולהגיע יום אחרי החתונה לקחת את המסמכים מוכנים.

            מבקשים לבצע את המסמכים בצורה שונה שעולה יותר כסף

            לאלה שכן מעוניינים רצוי לשלוח את ההרשמה גם דרך האתר שלם: הרשמה אונליין

            מומלץ לבחון מקומות אחרים במחוז פאפוס בעמוד זה

            עיריית פאפוס מחתנת אלפי זוגות בשנה מכל רחבי העולם. זוגות אשר רוצים רוצים להתחתן במקום הולדתה של אפרודיטה היווניה אלת האהבה והיופי, פאפוס הוא המקום בשבילכם.

            העיר פאפוס ממוקמת בחוף המערבי של האי, ונחשבת לאחד היעדים הפופולריים ביותר במדינה לחתונה אזרחית. פאפוס היא עיר של היסטוריה ותרבות, מקום של יופי ייחודי, אתר נופש קוסמופוליטי ותושבים מסבירי פנים. חלום עבור אלה המבקשים לבלות את הימים החשובים ביותר של חייהם באתר נופש עוצר נשימה.

            עיריית פאפוס ממוקמת בלב ליבה של העיר והיא בחירה פופולרית ביותר לחגוג חתונה אזרחית. בית העירייה בפאפוס נבנה בשנת 1955 בסגנון קלאסי ומוקף במגוון של מבנים היסטוריים, הבחירה האלגנטית ביותר להנצחת החתונה שלכם. בחירה מצוינת עבור זוגות המעוניינים לקבל את החתונה שלהם בתוך מקום קלאסי מהאגדות.

            ניתן להביא חברים ומשפחה לחתונה, בבית העירייה ישנם שני חדרי חתונה האחד מתאים לעד 30 אנשים והשני גדול יותר ויכול להכיל עד 80 אנשים. השכרת החדרים הם בתשלום לפי שעה.

            עיריית פאפוס התפתחה מאוד בשנים האחרונות ועושה כל מאמץ כידי למשוך אליה כמה שיותר זוגות מתחתנים. לכן השירות והמגוון של האפשריות החתונה הוא כנראה הגדול ביותר שניתן למצוא בקפריסין.

            חוץ מהחתונה המסורתית מציעה עיריית פאפוס מגוון רחב של אפשרויות נוספות כמו:

            בית מלון

            החתונה יכולה להתבצע באחד המלונות מפוארים בחלקו העליון של העיר אשר ממוקם לאורך קו החוף ומשקיף על הים התיכון, כל בתי המלון מספקים מקומות חתונה מעוצבים במיוחד, בגנים, על הגגות או בחוף הים.

            בתשלום נוסף : כ350 €.

            יאכטות

            עבור חוויה מיוחדת באמת, אתם יכולים לשכור יאכטה פרטית ולבצע את החתונה על המים, החתונה מתבצעת על סיפון יאכטה יוקרתית בנמל פאפוס, ואחריו שייט רומנטי לאורך קו החוף.

            בתשלום נוסף : כ350 €.

            טירת פאפוס

            אם אתם אוהבים קלאסיקה ורוצים להתרגש באמת, טירת פאפוס מימי הביניים היא הבחירה בשבילכם.

            הטירה ממוקמת על הים, בתוך אזור נמל ציורי.

            תשלום נוסף: כ200 €.

            המוזיאון האתנוגרפי

            עבור חתונה מסוגננת עם מגע של ההיסטוריה המקומית המוזיאון האתנוגרפי של פאפוס הוא הבחירה האידיאלית. באזור חיצוני המעוצב במיוחד, ניתן לערוך טקס חתונה פרטי בסביבה מסורתית.

            תשלום נוסף: כ100 €.

            פארק מוניציפלי

            חתונה יכולה להתבצע בסביבה אידילית באמת, בין עצים ושיחים, הממוקם במרחק דקות ספורות בלבד מן העירייה. מקום מסתור רומנטי של העיר; אופציה חלופית עבור אותם זוגות המחפשים את הפרטיות והמיקום המיוחד שלהם.

            תשלום נוסף: כ100 €.

            אמבטיות עות'מאניות (טורקיות): חמאם

            בקרבת מקום השוק הישן, תמצאו מרחצאות מהתקופה העות'מאנית (התורכיים) אשר מספקים בחירה אידיאלית עבור אלה המבקשים לחגוג את החתונה שלהם בסביבה המשלבת בין הישן והחדש בהרמוניה מושלמת. המרחצאות העות'מאניות פועלות כיום כמרכז תרבות עירוני ואזור חיצוני מופלא מעוצב כדי לענות על הצרכים של טקס חתונה בלעדית.

            תשלום נוסף: כ100 €.

            חוף למבה

            תמיד חלמתם להתחתן על חוף הים במקום רומנטי?,חוף למבה הוא ללא ספק המקום המושלם לכך. המים הציוריים של הים התיכון מספקים רקע מדהים לחתונה בלתי נשכחת, חזית החוף היפה של למבה שוכנת במיקום נוח, במרחק של רק 15 דקות ממרכז העיר פאפוס

            תשלום נוסף: כ200 €.

             

            ללא ספק עיריית פאפוס היא מקום חתונה מוביל בקפריסין. הסיבות העיקריות לכך שפאפוס הפך ליעד פופולרי כל כך בקרב הזוגות הן:

            (א) החתונה תקפה מבחינה משפטית ומוכרת בכל העולם

            (ב) הנוהל הוא פשוט מאוד ומהיר

            (ג) זוהי הזדמנות מצוינת לשלב חתונה עם חופשה ירח דבש

            על פי הוראות חוק הנישואין האזרחיים 104 (I) משנת 2003, כל מי שרוצה לחגוג את חתונתו עשוי לפנות בעצמו למשרד הנישואין האזרחי של עיריית פאפוס, הנמצאת באולם העירייה של פאפוס.

            מיקום ופרטים בניין העירייה פאפוס : 

            • PAFOS MUNICIPALITY

            Address:P.O.Box 60032, 8100 Pafos

            Tel357 26 822350, 357 26 822353

            Fax357 26 822364

            Email[email protected]

             [email protected]

            Website : http://www.pafos.org.cy/index.php/en/page/home

            שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית פאפוס.

            לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

              שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

              שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

              האימייל: (חובה)

              מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

              יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
              עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

              מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

              מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



              *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

              • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
              • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור
              • יש להגיע יום לפני החתונה ובדרך כלל האפוסטיל מגיע יום אחרי החתונה יש לקחת זאת בחשבון

              קביעת מועד אונליין  לחתונה בקפריסין PEGEIA MUNICIPALITY (בפאפוס)

              המיקום נימצא במרחק 14 קילומטר מבית העירייה הראשי (20 דקות נסיעה במונית)

              לא נותנים שירות של החתמת אפוסטיל

               

              מיקום ופרטים בניין העירייה

              • PEGEIA MUNICIPALITY

              AddressP.O.B. 8560, 8560 Pegeia

              Tel357 26621244

              Fax357 26621571

              Email[email protected],

              [email protected]

              Websitewww.pegeiamunicipality.com

              שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית

              PEGEIA MUNICIPALITY

              (מחוז פאפוס).

              לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

                שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

                שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

                האימייל: (חובה)

                מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

                יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
                עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

                מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

                מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



                *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

                • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
                • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור

                קביעת מועד אונליין  לחתונה בקפריסין POLIS CHRYSOCHOUS MUNICIPALITY 

                בפוליס יש צורך בתעודת לידה 

                המקום לא מומלץ בגלל בקשה חדשה שלהם מתאריך ה28/4/23 לגשת לבית המשפט ולהצהיר על רווקות בנוסף למסמכים. 

                תיהנו מהיום היפה ביותר בחייכם באזור פוליס, המקום שבו אפרודיטה – אלת האהבה והיופי נהגה לפגוש את אדוניס, המאהב שלה, שבו היופי הטבעי הוא יוצא דופן.

                 

                פוליס, מספקת את הרקע המושלם לחתונה. עם שקיעות מרהיבות, שממה טבעית, ים כחול נוצץ וכמה מהמקומות היפים בעולם.

                 

                 

                מיקום ופרטים בניין העירייה

                • POLIS CHRYSOCHOUS MUNICIPALITY

                AddressP.O.Box 66019, 8830 Polis Chrysochous

                Tel357 26321321, 357 26322448

                Fax357 26322278

                Email[email protected]

                Websitewww.polis.municipality-cyprus.com

                שילחו בקשה אונליין ישירות לעיריית פוליס

                לקביעת מועד חתונה יש למלא את הטפס הבא:

                  שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

                  שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

                  האימייל: (חובה)

                  מתי אתם רוצים להתחתן (חובה)

                  יש לסמן במידה ויש לכם את המסמכים הדרושים- צילום דרכון, תמצית רישום,חותמת נוטריון וחותמת אפוסטילWe have the documents ready
                  עדיין אין לכם את המסמכים הדרושים ? לחץ כאן 

                  מעוניינים שהעירייה תעשה לכם שירות אפוסטיל? סמנו כאןwe would like to use the municipality service for the apostille stamp.

                  מעונינים לשלוח בקשה מיוחד -יש לרשום אותה באנגלית



                  *יש לקבל מייל אישור מן העירייה לאחר פניה זו

                  • יש לקבל אישור במייל לאחר ההרשמה.
                  • יש צורך לשלוח צילום של המסמכים לאישור סופי של התור

                  נשמור על קשר

                  צור קשר חתונה בקפריסין

                  יש לכם שאלות נוספות?

                  עדכונים שצריך לעשות באתר

                  נשמח לעזור במה שאפשר!

                    השם שלך (חובה)

                    האימייל שלך: (חובה)

                    נושא

                    ההודעה שלך


                    הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד